Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
evirob sa:Funderar på att skaffa en jacka som är tillräckligt snygg att promenera i men samtidigt bra nog att cykla i. Helst inte helt tät, jag kan ta med mig en regnjacka om det krävs.
Har fastnat lite för wool windjacket och kanske transfer jacket. Någon som testat dessa?
Känns ju inte fy skam! Vilken storlek har du?emilh sa:evirob sa:Funderar på att skaffa en jacka som är tillräckligt snygg att promenera i men samtidigt bra nog att cykla i. Helst inte helt tät, jag kan ta med mig en regnjacka om det krävs.
Har fastnat lite för wool windjacket och kanske transfer jacket. Någon som testat dessa?
Jag har en wool windjacket, överlag gillar jag den mycket. Den är snygg, tar vind och det går att reglera temperaturen rätt bra mha kragen.
Svaga punkter är (för mig) något korta ärmar, vilket endast märks på cykeln samt att den såklart inte är gjord för att användas vid nederbörd.
Kombinera med pack jacket på dagar med osäker väderprognos.
M. 186/73kg.evirob sa:Känns ju inte fy skam! Vilken storlek har du?emilh sa:Jag har en wool windjacket, överlag gillar jag den mycket. Den är snygg, tar vind och det går att reglera temperaturen rätt bra mha kragen.
Svaga punkter är (för mig) något korta ärmar, vilket endast märks på cykeln samt att den såklart inte är gjord för att användas vid nederbörd.
Kombinera med pack jacket på dagar med osäker väderprognos.
Haha. Snart får man väl börja skämmas när man har på sig kläderna..Henrik_E sa:
Rattnalle sa:Haha. Snart får man väl börja skämmas när man har på sig kläderna..Henrik_E sa:
Henrik_E sa:
ohellstrom sa:Henrik_E sa:
Okej - vem i h-------e var det som svarade JA i Raphas survey på frågan om huruvida man var intresserad av Rapha-reservdelar till sin cykel?!?!?
Edit: noterar att slangjäveln "bara" kostar 50dkk - det är alltså en riktig skumraskkurs på era svenska pesetas.
NLC sa:ohellstrom sa:Henrik_E sa:
Okej - vem i h-------e var det som svarade JA i Raphas survey på frågan om huruvida man var intresserad av Rapha-reservdelar till sin cykel?!?!?
Edit: noterar att slangjäveln "bara" kostar 50dkk - det är alltså en riktig skumraskkurs på era svenska pesetas.
Anar en gummibåt med trenchcoatklädd herre i slokhatt lystrande till Skumberg med kappsäcken fylld med chokladöverdragna Rapha-slangar angöra Ribersborgstranden...
NLC sa:Det var det. Då =)
ohellstrom sa:NLC sa:Det var det. Då =)
Och temlor finns bara året om på Konditori Rota.
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:Det var det. Då =)
Och temlor finns bara året om på Konditori Rota.
?
Menar denna? https://www.rapha.cc/us/en_US/shop/rapha-inner-tube-700c/product/RIT01XXBLKXXXohellstrom sa:Om någon menar att detta är OT vill jag har fört till protokollet att det var Rapha som startade med slangjäveln för etthundra riksdaler.NLC sa:?ohellstrom sa:Och temlor finns bara året om på Konditori Rota.NLC sa:Det var det. Då =)
emmer sa:Menar denna? https://www.rapha.cc/us/en_US/shop/rapha-inner-tube-700c/product/RIT01XXBLKXXXohellstrom sa:Om någon menar att detta är OT vill jag har fört till protokollet att det var Rapha som startade med slangjäveln för etthundra riksdaler.NLC sa:?ohellstrom sa:Och temlor finns bara året om på Konditori Rota.NLC sa:Det var det. Då =)
Det verkar ju i vart fall ha lågt kilopris :-)
ohellstrom sa:Om någon menar att detta är OT vill jag har fört till protokollet att det var Rapha som startade med slangjäveln för etthundra riksdaler.
Spacekitty sa:ohellstrom sa:Om någon menar att detta är OT vill jag har fört till protokollet att det var Rapha som startade med slangjäveln för etthundra riksdaler.
Men jämför man med LBS är det inte helt oskäligt. Jag blev tvungen att köpa en Schwalbe med lång ventil för 120 kronor, pga anledning. Hade jag fått en märkt Rapha där och då så hade jag hellre valt den för 100.
castrello sa:6 euro är väl rätt ok om det är en lätt slang och 1-2 euro för mkt om det är en riktigt basic butyl.
Det är en tung jäkla slang. Antagligen med baktanken att man ska komma några mil utan däck...castrello sa:6 euro är väl rätt ok om det är en lätt slang och 1-2 euro för mkt om det är en riktigt basic butyl.
emmer sa:Det är en tung jäkla slang. Antagligen med baktanken att man ska komma några mil utan däck...castrello sa:6 euro är väl rätt ok om det är en lätt slang och 1-2 euro för mkt om det är en riktigt basic butyl.
thomaslundstrom sa:Bara jag som hade förväntat mig en rosa plastknopp på slangen?
NickPick sa:Något annat must have?
ohellstrom sa:NickPick sa:Något annat must have?
Well, det beror väl på vad du redan har och vilka användningsområden du behöver täcka... användbart svar va? :)
Spacekitty sa:Bara 1750 kr för ett knippe insexnycklar. Som hittat. https://www.rapha.cc/se/en/shop/rapha-cycling-club-+-silca-hx-one-/product/KIT01XX
ohellstrom sa:Off bike? Ni får sluta fika så mycket ;)
Jag har cyklat massor i core bibs (upp till 600km) och de funkar utmärkt!