Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Barrett sa:Någon som har erfarenhet av "Leather Essentials Case"? Är trött på att ha grejer löst i fickorna och riskerar att glöm något hemma.
Vill få men däckjärn, slang, kolsyretub & multiverktyg (modell litet).
lundatok sa:Pro Team i Long är jättekorta på mig, jag tror jag har för muskulösa lår. :$
marten_larsson sa:Näe, det blev inte bra. Sömmarna skaver i ljumskarna. Min hud klarar inte av så "hårda" sömmar. Någon som vill köpa ett par lätt begagnade Pro Team strl L? 40% av ordinarie pris känns rimligt. Kan lämna i Lund-området.
Spacekitty sa:marten_larsson sa:Näe, det blev inte bra. Sömmarna skaver i ljumskarna. Min hud klarar inte av så "hårda" sömmar. Någon som vill köpa ett par lätt begagnade Pro Team strl L? 40% av ordinarie pris känns rimligt. Kan lämna i Lund-området.
Varför inte bara tvätta dom och skicka tillbaka till Rapha och få full ersättning, eller byta till annan storlek? Dom är generösa med sånt.
marten_larsson sa:Spacekitty sa:marten_larsson sa:Näe, det blev inte bra. Sömmarna skaver i ljumskarna. Min hud klarar inte av så "hårda" sömmar. Någon som vill köpa ett par lätt begagnade Pro Team strl L? 40% av ordinarie pris känns rimligt. Kan lämna i Lund-området.
Varför inte bara tvätta dom och skicka tillbaka till Rapha och få full ersättning, eller byta till annan storlek? Dom är generösa med sånt.
Köpta via sportpursuit.
NickPick sa:marten_larsson sa:Spacekitty sa:marten_larsson sa:Näe, det blev inte bra. Sömmarna skaver i ljumskarna. Min hud klarar inte av så "hårda" sömmar. Någon som vill köpa ett par lätt begagnade Pro Team strl L? 40% av ordinarie pris känns rimligt. Kan lämna i Lund-området.
Köpta via sportpursuit.
... Är det ens billigare? :D alternativet är ju att vänja sig. Det kan gå.
NLC sa:Oj, jag råkade visst klicka hem en sån där fånigt tunn vindjacka och kortärmad tröja med windblockm båda från brevetkollektionen #ckkonsumtion
Funkar bra som telefon/kort/cashförvaring, lite för liten för slang/verktyg/co2Barrett sa:Någon som har erfarenhet av "Leather Essentials Case"? Är trött på att ha grejer löst i fickorna och riskerar att glöm något hemma.
Vill få men däckjärn, slang, kolsyretub & multiverktyg (modell litet).
NLC sa:Jag har inte en själv, men satsar hellre på tät regnväst och mindre täta jackor, tex Endura FS260 Adrenaline Race Cape.
Men någon som har en åsikt är https://www.roadcyclinggear.com/blog/rapha-pro-team-race-cape-review
Prophet sa:Hej!
Är det någon som har erfarenhe av Pro Team Race Cape?
Är den nått att ha här i Sverige eller är den för typiskt Brittiskt
NLC sa:Jag har inte en själv, men satsar hellre på tät regnväst och mindre täta jackor, tex Endura FS260 Adrenaline Race Cape.
Men någon som har en åsikt är https://www.roadcyclinggear.com/blog/rapha-pro-team-race-cape-review
NickPick sa:Välventilerad tunn jacka. Vad har Rapha då?
Drömmen är ju en med vindtät front och ventilerad bakåt. Ska ersätta min för varma craft lt tech jacket som är för varm.
Prophet sa:NickPick sa:Välventilerad tunn jacka. Vad har Rapha då?
Drömmen är ju en med vindtät front och ventilerad bakåt. Ska ersätta min för varma craft lt tech jacket som är för varm.
Pro Team lightweight wind jacket! ?
Mayhem sa:Storlek/passform på plagget är väl rimligen anpassat efter vad Rapha tänker sig att man skall ha under. Softshelljackan kan vara designad för endast underställströja under medan en regn-/vindjacka normalt kombineras med både underställ och jersey.
Bild! Visa din Rapha! ;)Prophet sa:Ja, för den är inte jätte loose. Bara inte tajt som de andra plaggen.
Lingon sa:Sitter ju perfekt! ???
Lite luft i ryggen är bara bra på en regnjacka.
Nu vill ja se dig cykla när det regnar också! ;)Prophet sa:Lingon sa:Sitter ju perfekt! ???
Lite luft i ryggen är bara bra på en regnjacka.
ok! Då litar jag på dig. ;-)
Spacekitty sa:Och nu trillade årets marinblå jersey med breda ränder in. Måste tvättas och torktumlas så den krymper lite.
Mörkare än den gamla med smala ränder.