Visa din RONDO!

Jake

Aktiv medlem
Visa din RONDO!
Drar igång en Rondo-tråd. Hoppas det finns fler stolta ägare som visar!

Rondo Ruut CF.
Först med 700c grus/asfalt och sen med 650B..

frontperspectiveliten.jpg

rearpersptightangleliten.jpg

650bliten.jpg

Visa din RONDO!
De där sjukt fina, känns lite mer ”custom” än genomsnittshojjen.

Första gången jag ser en helsvart, de brukar ju ha rätt balla färgställningar annars!

Grattis till ett bra köp!

Visa din RONDO!
glitch sa:
Superfin i helsvart! Vart köper man dem lättast?

Helsvart finns bara som "Frame set"... Lite knepigt att få tag i, googlade en massa och hittade en liten nätbutik i Holland som hade rea...
Kan inte rekommendera dem direkt, blev en hel del strul med det mesta och det dröjde lite över en månad att få hem den.. Jag har sett att lösa ramar säljs i endel tyska nätbutiker och i Usa. Alla som är återförsäljare av hela cyklar har inte ramarna som alternativ..

Visa din RONDO!
Här är min Rondo från 2017. Köpte min via Bikester när de fanns där, annars är Öster Cykel i Jönköping återförsäljare av Rondo sedan ganska nyligen.

Bilagor

• Rondo.jpg
    Rondo.jpg
    229.4 KB · Besök: 140
Visa din RONDO!
En säsong senare, nöjd med hojen? Började häromdagen fundera på en HVRT själv men verkar förstås inte finnas mycket i lager direkt…
Mycket nöjd! Uppgraderade till GRX di2 ganska omgående då egentligen ville ha en hoj med elektroniska.

Har mest kört på 650b uppsättningen med WTB Horizon, funkat kanon på gruset och lite enkel stig.

Vill man ha en flexibel hoj med aero-egenskaper och det utseendet så kan jag bara rekommendera. Finns såklart många alternativ beroende dina preferenser.

Visa din RONDO!
Tillbaka
Topp