Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nej men se på tusan, det är ju min gamla ram! Hoppas att du har kul med henne slhap, måste faktiskt säga att jag lärde mig grymt mycket med den ramen, grymt trevlig ram.
På så vis har väl egentligen alla sett min Transition också, även fast min var mer biffigt byggd (888, funn trippelbox and so on).
Eller hur, dags vi köper egna. Då ska jag hojja med dig på alla dina vansinnesresor. Nu med två extra slangar. Får komma överrens så vi väljer olika färg på klibborna bara...
(en till icke rikti post, varsegod)
fan boys and girl.. Ni tog väl inte illa upp ;P
det är bara tårarna i mina ögon som blir bländad av sådana skönheter och suktan efter en egen som gör att jag agerar som jag gör..
Kul var det att busa i skogen idag, förutom att kedjan inte ville sitta kvar utan kedjestyrare, konstigt :)
Tänkte passa på att fråga andra med transitions vad ni tycker om deras egen kedjestyrare? Eller ska man satsa på mrp, e13 eller nåt annat? Har hört att det kan vara svårt att få plats med vissa styrare.
Tack! :) Det låter bra Fässberg, den ser ju så clean ut och är lätt, transitions styrare, om den funkar bra utan alltför mycket rassel så desto bättre :)
Lotta B: Skulle du haft svart inramning på loggorna så skulle hojjen sett ut som en Basset:s godisbit. Gillar verkligen den skumma ljus-blåa färgen :-) Har själv den som kandidat på ramen som jag beställer vilken dag som helst. Hoppas att du är nöjd med hojjen.