[Visa din] Samlingstråd för alla med Transition hojjar!

kalis

Aktiv medlem
Min gamla Transition Dirtbag 2006.

Min nya Transition Covert 2007.

Grymma hojjar båda två, men Coverten känns som ett bättre verktyg allround än Dirtbagen.

Visa era nu!

Här är min Dirtbag 2007

Och här min Blindside 2007

Båda tokigt trevliga att köra..

Håller väl inte riktigt med kalis där ang användnings området på Dirtbagen. Jag kör allt med den och tycker den är fina firren att trampa runt på :)

Dirtbag 2005
dirtbag.jpg ht=631

hittade ingen bild med nya styraren.. (E13 SRS White)

Nej men se på tusan, det är ju min gamla ram! Hoppas att du har kul med henne slhap, måste faktiskt säga att jag lärde mig grymt mycket med den ramen, grymt trevlig ram.

På så vis har väl egentligen alla sett min Transition också, även fast min var mer biffigt byggd (888, funn trippelbox and so on).

// Fischer

Är detta en samlingstråd för Trans-samlingar? Isåfall.

DSC_0494-1.jpg ht=485

Varför har Timothy röda fälgar?
Ha något att sätta däcken på..
För att hitta hojen när det snöar...

Hur många Transor finns det kvar till våren?

/Sockerguben

Du skulle köpt raw, Mårtens är helt sjukt snygg! (inte för att den vita är fult.. men iaf.. :) )

Måste säga att jag är liite besviken på den här tråden :)
Det råder ju värsta TBC-febern (haha) och bara tre riktiga inlägg.

/Johan

Eller hur, dags vi köper egna. Då ska jag hojja med dig på alla dina vansinnesresor. Nu med två extra slangar. Får komma överrens så vi väljer olika färg på klibborna bara...
(en till icke rikti post, varsegod)

fan boys and girl.. Ni tog väl inte illa upp ;P
det är bara tårarna i mina ögon som blir bländad av sådana skönheter och suktan efter en egen som gör att jag agerar som jag gör..

:)

puss puss.
Morfum ali babba!

jansson99 din lilla rabbiata vallhund! Alla kanske inte vill springa i samma fålla. Ok?

Ikväll skall jag fota min hoj och skapa en alldeles unik "visa din"-tråd, så det så.

s skrev:
-------------------------------------------------------
> jansson99 din lilla rabbiata vallhund!

Det var inte många rätt!

Little Stereo skrev:
> Åkejrå, han inte fota ute så det blev en bild
> från hallen...

HOHO, DeeMax minsann! Jag nöjde mig iallafall med Crossmax SX jag! Fint blev det iallafall, hoppas de håller ;)

Det är något speciellt med dom gula hjulen, har velat ha dom sen första generationen släpptes från Mavic och nu har jag äntligen en cykel för dom :-)

Kul var det att busa i skogen idag, förutom att kedjan inte ville sitta kvar utan kedjestyrare, konstigt :)

BR_sno.gif ht=501

Tänkte passa på att fråga andra med transitions vad ni tycker om deras egen kedjestyrare? Eller ska man satsa på mrp, e13 eller nåt annat? Har hört att det kan vara svårt att få plats med vissa styrare.

Lotta B skrev:

> Tänkte passa på att fråga andra med transitions
> vad ni tycker om deras egen kedjestyrare?

Jag tycker att dom ser riktigt bra ut och funderar själv på att beställa en! Hur dom fungerar vet jag ingenting om.

Riktigt läcker hoj den där bottle rocketen!

//Anders

Senast redigerad av en moderator:
Tack! :) Det låter bra Fässberg, den ser ju så clean ut och är lätt, transitions styrare, om den funkar bra utan alltför mycket rassel så desto bättre :)

Hur funkar Transitions hjulset/fälgar? Antar att en del av er kör på dom. Håller dom sig raka eller är dom som DT och bucklar sig som mjukost?

Westi: Jag kör på 32 ekers varianten och mina är fortfarande raka och inga bucklor och jag kör ju ganska rakt pang på änna :)

Lotta B: Skulle jag ändrat på något så skulle jag vilja ha lite mjukt gummi på rullen som styr kedjan. Då hade styraren gått från tyst till ljudlös :)

Lotta B: Skulle du haft svart inramning på loggorna så skulle hojjen sett ut som en Basset:s godisbit. Gillar verkligen den skumma ljus-blåa färgen :-) Har själv den som kandidat på ramen som jag beställer vilken dag som helst. Hoppas att du är nöjd med hojjen.

Tillbaka
Topp