Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pertan sa:Spark 29, här med 27,5PLUSS hjul. 50X27,5 och trailblazers 2,8"
kay sa:pertan sa:Spark 29, här med 27,5PLUSS hjul. 50X27,5 och trailblazers 2,8"
Har du byggt hjulen själv, eller går det att köpa dom i det utförandet med 142x12 och 100x15 ???
Har en spark 920 -2016 som jag funderat ett tag på att sätta dit 27,5+ hjul på.
masala86 sa:Provar lyckan här istället för att starta en ny tråd. Det är säkert någon med bra svar. Är på jakt efter ny cykel och kan få köpa en Scott Spark 940 av 2016 års modell till ett väldigt bra pris. Jag provkörde en cykel med enkelklinga fram och fastnade helt för det. Så min fråga är om jag kan sätta en enkelklinga på befintlig setup eller är det mer saker jag behöver?
Cykel i fråga: http://www.scott-sports.com/se/en/products/241323006/SCOTT-Spark-940-Bike
Mvh
biketech sa:Scott genius 900 tuned "custom " byggd från ramkit.
Sänkstolpe kommer!Crossmax sa:Grymt fet! Men var är sänkstolpen?
biketech sa:Scott genius 900 tuned "custom " byggd från ramkit.
Hnrk (fd Punk) sa:Byggde mig en Genius!
pakka sa:Första turen med nya cykeln ☺ sjukt nöjd
KTMmarcus sa:pakka sa:Första turen med nya cykeln ☺ sjukt nöjd
Jäkla snygg! Får hem en likadan till veckan, snyggare ut i "verkligheten" än på scotts bilder får jag ta och säga!
med tanke på färgsättningen skulle man kunna tro att det var en genius 950!E_Henke sa:Här är mina hojar inför 2016 och framåt! =) Scale 950 och Genius 910
Berggren sa:Spark 910
Biker66 sa:Scott Gambler 730 2015, omlackad och "några" komponenter utbytta