Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygg! Ännu snyggare om du tar bort LP-skivan innanför kassetten (lätt gjort då det bara är att ta tag i och dra kassetten rakt ut), samt det röda leveransskyddet av snabblåset till framaxeln och de orangea Warning!-etiketterna på skivorna.LillMånke sa:Det blev en RC för mig!
DT-naven är smidiga, bodyn som kassetten sitter fast på är bara att dra rakt ut. Krävs inte mycket kraft heller. Perfekt vid service. Ta tag i kassetten och dra.LillMånke sa:Haha, hade på känn att jag skulle bli lite skammad för dessa kardinalfel, visste inte att kassetten gick att dra ut? Får väl skicka en bild till och samtidigt glädja mig över viktminskningen.
Ang kassetten? Du menar att du inte fick av den? Det är väl nav från DT Swiss på din cykel. I så fall skall det bara vara att dra kassetten rakt ut, man får lirka/rycka till lite.LillMånke sa:Ang dropper så är jag mer än gärna öppen för förslag, och ja, det är för egna pengar. Sixten, hur fel tänkte jag ang kassetten?
LillMånke sa:Jo det är DT Swiss, får kika lite till på det. Tack för din synpunkt ang dropper, ska räkna på highlinen 12,5 men den borde passa då jag räknade hem foxen i samma höjd.Antar att du själv skulle köpa den framför foxen.
Awesslen sa:Min Genius 700 Tuned.
Dan_the_man sa:Awesslen sa:Min Genius 700 Tuned.
Mumma! Dom är så förbannat snygga dom där.. Hade jag inte haft en hustru så hade jag slagit till på en 900 Tuned :)
Japp, bra spottat må jag säga!aanton sa:
Riktigt fräsch! Är det Lillsjön jag skådar?
pennan sa:Japp, bra spottat må jag säga!aanton sa:
Riktigt fräsch! Är det Lillsjön jag skådar?
ekenlowZ sa:Införskaffade mig min första Scott och även min första Fullgungs hoj i helgen som var , En Scott Spark 760 2017. fick betala 14k för cykeln. Den förra ägaren hade cyklat ungefär 20 mil på grusväg med den så den är i stort sätt i nyskick. Det som jag skall göra på den för tillfället är att den skall konverteras till singelklinga fram och Flatpedals. Sen skall det köttas i skogen ;)
aanton sa:ekenlowZ sa:Införskaffade mig min första Scott och även min första Fullgungs hoj i helgen som var , En Scott Spark 760 2017. fick betala 14k för cykeln. Den förra ägaren hade cyklat ungefär 20 mil på grusväg med den så den är i stort sätt i nyskick. Det som jag skall göra på den för tillfället är att den skall konverteras till singelklinga fram och Flatpedals. Sen skall det köttas i skogen ;)
Härligt! gillar den där färgen skarpt! Givet att pilla med cykeln på jobbet samtidigt som man surfar runt på datorn och kikar på andra cyklar? ;)