Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vackert!exydo sa:Snart dags att ta ut?
En sådan kanske jag äger till helgen, men i blanksvart med vita bokstäver. En färg som jag inte hittar när jag letar... Underligt!trailbiker sa:Camber FSR Comp Carbon 29". I "Monster Green". Väldigt nöjd jämfört med förra HT-cykeln...
trailbiker sa:Jag bytte in en damcykel för 20% rabatt i Specializeds kampanj "Sprint into spring". Bra kampanj och bra service av min icke-lokala LBS :)
Färgen är väl "Gloss Carbon"? https://www.specialized.com/se/en/bikes/mountain/trail/camber-comp-carbon-29/106275
exydo sa:Snart dags att ta ut?
NickPick sa:trailbiker sa:Jag bytte in en damcykel för 20% rabatt i Specializeds kampanj "Sprint into spring". Bra kampanj och bra service av min icke-lokala LBS :)
Färgen är väl "Gloss Carbon"? https://www.specialized.com/se/en/bikes/mountain/trail/camber-comp-carbon-29/106275
Ja det stämmer bra. Hitta en cykel som rullar och byt in den så får du 20% i rabatt. Bra deal! Är dom rädd att ha lager när 2017 läcker ut?
Sämre är det att få tillbehör för 8000, som är den andra delen i sprint into spring.
Måste vara retarderad då jag inte hittade den där färgen och förstod att det var den. :) tack!
Jäklar vad stilig den är!Johan A sa:Kör vidare på den här ett tag till. För tillfället med klassikerhjul som skulle kunna agera bojsänken.
Johan A sa:Kör vidare på den här ett tag till. För tillfället med klassikerhjul som skulle kunna agera bojsänken.
Rock sa:Johan A sa:Kör vidare på den här ett tag till. För tillfället med klassikerhjul som skulle kunna agera bojsänken.
För helvete Johan! Styrlindan, styrlindan!
Rock sa:Johan A sa:Kör vidare på den här ett tag till. För tillfället med klassikerhjul som skulle kunna agera bojsänken.
För helvete Johan! Styrlindan, styrlindan!
NickPick sa:Köpte en camber carbon. Håll tillgodo med den dåliga bilden. Bantning pågår... 13,3 utan pedaler. Tror den väger 13-13,01 med pedaler för tillfället.
HenrikI sa:Håller på att fråga runt gällande min nya Camber Carbon 2016 gällande hjul. Verkar som man spar ett kilo på byte till Roval carbon. Men nypriset ligger ju runt 17-18 000...