Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Detlåter snuskigt jävla dyrt för roval hjulen! Vad kostar ibis carbon hjul? Lr enve?
JT sa:mikipedia_ sa:Detlåter snuskigt jävla dyrt för roval hjulen! Vad kostar ibis carbon hjul? Lr enve?
Ibis ~15k
Enve ~27k
mikipedia_ sa:Då hade jag gladeligen byggt egna hjul för samma peng ist
JT sa:mikipedia_ sa:Då hade jag gladeligen byggt egna hjul för samma peng ist
Men det är ju inte lika "coolt".
HenrikI sa:Håller på att fråga runt gällande min nya Camber Carbon 2016 gällande hjul. Verkar som man spar ett kilo på byte till Roval carbon. Men nypriset ligger ju runt 17-18 000...
hm sa:Det är bara roval som har 142+ ...
johnny165 sa:Min epic comp carbon 2015! Lättad med drygt 1.5kg, med ny S-Works baksving, Roval carbon hjul, kolfiber styre,stam, stolpe, Sid brain gaffel..ny vev är beställd, samt handtag, sadel och ashima skivor..
Johan A sa:Baksving i bongoplast då va??
Ser ju väldigt bra ut.
lundatok sa:Senaste versionen, Camber Evo i XL.
Stel stolpe och plastfälg.
Den väger 12 som den står nu, har en lättare sadel liggande och jag velar mellan att ha stel eller sänkstolpe. Sen till sommaren ska det på lättare däck och pedaler tänkte jag så då går den under 12 med lite marginal. Har ett par lätta hjul stående som jag funderar på att sätta fart på för långlopp.marr sa:lundatok sa:Senaste versionen, Camber Evo i XL.
Snajdig! Gillar de orange. Vad väger en sån in på?
Detaljerna, http://happyride.se/forum/read.php/1/2493300/2913942#msg-2913942hm sa:Bytte du jämnt med damcykel?
lundatok sa:Senaste versionen, Camber Evo i XL.
Mheel sa:lundatok sa:Senaste versionen, Camber Evo i XL.
Snygg.
Är det intern dragning för bakväxeln samt bakbromsen?
cerro sa:Längtar till våren, min första S-Works i plast :D
Luthman Photography sa:Bry er inte om herren i bakgrunden, han är inte Specialized.
trailbiker sa:Luthman Photography sa:Bry er inte om herren i bakgrunden, han är inte Specialized.
Byts det nåt kul? På cykeln alltså...
Luthman Photography sa:Bry er inte om herren i bakgrunden, han är inte Specialized.
Luthman Photography sa:trailbiker sa:Luthman Photography sa:Bry er inte om herren i bakgrunden, han är inte Specialized.
Nä, inget kul. Bara lagren till nedre pivoten. Nu slipper jag glapp i baksvingen förhoppningsvis.
dnleriksson sa:Luthman Photography sa:trailbiker sa:Luthman Photography sa:Bry er inte om herren i bakgrunden, han är inte Specialized.
Nä, inget kul. Bara lagren till nedre pivoten. Nu slipper jag glapp i baksvingen förhoppningsvis.
Det måste jag göra på min Stumpjumper också. Hur får man enklast ur lagren?