Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:De är så jävla sköna å snygga :)
ogami sa:EST sa:De är så jävla sköna å snygga :)
Testade du Speedballen på demon?
Bonzo sa:Jag tycker att det är väldigt lite ”visa” i den här visa-tråden.
Ellerhuuur! Bring it on Stooges!DarthVidar sa:Bonzo sa:Jag tycker att det är väldigt lite ”visa” i den här visa-tråden.
+1
Ohyggligt cool pjäs!Här händer inte mycket men här kommer min MK4. SS så klar?Visa bilaga 446015
Det vill jag också veta, är väldigt sugen på en mk5...På mk4 och de andra modellerna med rejäl böj på gaffeln, flexar gaffeln något eller tar däcken alla stötar? Folk verkar ju köra hårt utför på de där hojarna.
Jag har läst din tråd och kommer att fortsätta följa den ??Jag äger en Stooge numera, men jag har den ännu inte i min ägo. En senapsfärgad Dirtbomb landar på måndag om allt går som det ska.
Ram/gaffel är klarlackad. Håller lite koll på om den fina rostpatinan sprider sig allt för fort.Även om jag gillade magenta-färgen mycket så var det där väldigt fint. Jag är svag för rå metall. Har/ska du behandla den på något vis för att hålla nån form av finish eller ska den få rosta loss hur den vill? Såvitt jag förstår är det svårt att lägga nån transparent ytbehandling (lack) som faktiskt håller tätt över tid?
mitt googlemarathon slutade i att jag gnuggade fjällrövens g1000 vax på rören och sket i allt. Tycker det fungerade rätt bra ändåÄven om jag gillade magenta-färgen mycket så var det där väldigt fint. Jag är svag för rå metall. Har/ska du behandla den på något vis för att hålla nån form av finish eller ska den få rosta loss hur den vill? Såvitt jag förstår är det svårt att lägga nån transparent ytbehandling (lack) som faktiskt håller tätt över tid?
Japp! Anlände idag.Nya speedbomben? Ser fin-fin ut!
Wow! Snygg! Är det en Rambler? Funderar på att slå till på en ram och bygga upp långsamt..Från en övernattningstur i början av augusti.
Välkommen!Äntligen får jag vara med i den här tråden.
Visa bilaga 729144
Det är en Rambler!Wow! Snygg! Är det en Rambler? Funderar på att slå till på en ram och bygga upp långsamt..
Vilken storlek kör du och hur tycker du den känns?