Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser att det är en Diverge, även om du försökt maskera den med tejp. :)Johan A sa:Ingen cyclocross alls men det struntar jag i, tävla på den ska jag ändå göra, redan i helgen.
Snyggt! Är det färdig dekalplast eller har du pysslat ihop mönstret själv?Johan A sa:Ingen cyclocross alls men det struntar jag i, tävla på den ska jag ändå göra, redan i helgen.
Singular sa:Snyggt! Är det färdig dekalplast eller har du pysslat ihop mönstret själv?Johan A sa:Ingen cyclocross alls men det struntar jag i, tävla på den ska jag ändå göra, redan i helgen.
Stackarn. Dyraste divergeramen av alla... S-works!Singular sa:Snyggt! Är det färdig dekalplast eller har du pysslat ihop mönstret själv?Johan A sa:Ingen cyclocross alls men det struntar jag i, tävla på den ska jag ändå göra, redan i helgen.
Vit krympslang runt chipet bara, så blir det kanon. Fanns det ingen passande kamostyrlinda?Johan A sa:Näää, ramen, om man köper en lös ram ser ut sådär 2019.Singular sa:Snyggt! Är det färdig dekalplast eller har du pysslat ihop mönstret själv?Johan A sa:Ingen cyclocross alls men det struntar jag i, tävla på den ska jag ändå göra, redan i helgen.