Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ax sa:Nån som har koll på vad det är för bultdiameter på en Fuel EX 9,8?
Jesus! Två storlekar för liten?biketech sa:Top fuel 9.8 sl
Crossmax sa:Jesus! Två storlekar för liten?biketech sa:Top fuel 9.8 sl
perfa sa:Vad är det för vikt på din fina top fuel niklaws?? Per
danky_xv sa:Var in till min närmaste Trek försäljare och frågade efter fuel ex 8 alt 9 men de var tydligen slut i hela Europa. Så nu får man vänta på 2018 modellerna.
Någon som brukar köra motionslopp/längre tävling med fuel ex? Är de konkurrenskraftiga?
richbrandt sa:Köpte 29or till min fuel ex 8 plus
Madzor sa:Har gjort samma sak som rich på min ex8+, plushjulen har stått i i garaget i 3 månader nu, kanske åker de på ikväll om man skall ut och brottas i leran.
Mina 29 hjul är lite gammaldags xc, skulle egentligen vilja ha ett par till nu,typ 30mm och köra fläskiga 2,4-2,6.
2,4 ska väl vara max med 29 men jag tycker det ser ut att få plats? Nån som testat NN 2,6? Rich är det där är M Ardent Race 2,4?
richbrandt sa:Köpte 29or till min fuel ex 8 plus
Madzor sa:Har gjort samma sak som rich på min ex8+, plushjulen har stått i i garaget i 3 månader nu, kanske åker de på ikväll om man skall ut och brottas i leran.
Mina 29 hjul är lite gammaldags xc, skulle egentligen vilja ha ett par till nu,typ 30mm och köra fläskiga 2,4-2,6.
2,4 ska väl vara max med 29 men jag tycker det ser ut att få plats? Nån som testat NN 2,6? Rich är det där är M Ardent Race 2,4?
ahanse sa:Har precis lagt en beställning på denna Trek Fuel Ex 8 2018.
Bör ha den inom 10 dagar, mycket nöjd.
fredrik168 sa:ahanse sa:Har precis lagt en beställning på denna Trek Fuel Ex 8 2018.
Har 18 modellerna släppts?
fredrik168 sa:ahanse sa:Har precis lagt en beställning på denna Trek Fuel Ex 8 2018.
Har 18 modellerna släppts?
fred_sv sa:Här är mitt nya Enduro monster. Blev klar i torsdags och provkörd i fredags kväll i regn å såphala stenar å rötter för lite grovjustering av dämpare. Lördags var den med på sitt första Enduro race (svartvitt) och kammade hem en första plats?
TREK Slash 9.9 2017 special edition.
kave sa:Trevligt, vad valde du för övrig utrustning? Är det GXP på vevpartiet?
Goddamn72 sa:Är precis på G att slå till på en fuel ex 8 2017 och då är ju frågan vad som skiljer 2018 mot 17 och om det är värt att lägga till några tusen. Hittar ingen info om spec någonstans.