Visa din TREK!!!
Kört några runder med min, senast blev det dryga 1000 höjdmeter.inzani sa:Recension av slash är jag högst intresserad av, nu när dom har nya thru-shaft bakdämparen. Så ut å cykla för fullt nu alla nyblivna slashers och ge mig recension :D
Är ruggigt nöjd med cykeln so far. Tyckte min remedy 8 17 var grym men denna är snäppet värre. Äter verkligen upp allt stök. Letar snarare efter värsta stället i stenkistorna än bästa spår med denna:)
Köpte denna med tanke om komponentuppgradering eftersom. Det jag kan säga än så länge är väl att gaffeln (Yari) överraskat mig posetivt. Funkar riktigt bra på denna cykeln, men känner jag mig själv rätt blir det väl ett fast suspension kit för att testa:)
Bromsarna guide R är jag inte imponerad av åker på zee snarast .
Drivlinan är väl som jag tänkte ungefär, funkar men när den blir sliten blir det eagle.
Fälgarna är kanon för mig känns bombsäkra. Gött att inte ha för dyra och behöva ha för mycket luft för man är livrädd för genomslag. 30 mm bredd funkar fint med se4 som sitter på. Positivt överraskad av dom med.
Bakdämparen känns bra än så länge .Vet inte om det är dämparen eller länkaget, men jag har haft mycket lättare att få till följsamhet vid småstök utan att den bottnar jämfört med Remedyn och deluxe dämparen. Känns som dom tunat denna bättre för aggressiv åkning.
Senast ändrad: