Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Potzi3 sa:Hej. Någon som vet vart man får tag i färgade dekaler till bontragers fälgar?
ceel sa:Potzi3 sa:Hej. Någon som vet vart man får tag i färgade dekaler till bontragers fälgar?
Slik Graphics har visserligen inte Bontrager bland sina färdiga fälgdekaler, men de gör ju custom-jobb också.
Vad heter tråden?Potzi3 sa:Antalet tänder på gx eagle trissor?
Är inte sur. Vill bara väl. Men du verkar jävligt lättstött! :DPotzi3 sa:Ursäkta då surgubbe
Potzi3 sa:Jag ska visa min trek, men har inte fått den än, och när jag väll får den så ville jag byta trissor på den innan, så det relaterar ändå till trek, men ska inte fråga mer om sånt
Nerminljutika sa:Trek Y-33
Haha ja något sånt iallafall denna med den utrustning som den då hade. Skicket är super. Den väger 10,2 uppvägd på en badrumsvåg med dom gamla hjulen på nu kanske den väger något mer. Jag hänger på alla polare som har nya hojjar och är något snabbare på rakare partier så helt efter är den inte som man kanske kan tro.Putteman sa:Nerminljutika sa:Trek Y-33
Hehe, humor alltså. Mitten av 90-tal värsting eller? Ser ju jäkligt välhållen ut.
Vad väger en sådan tingest? Och framförallt, hur är åkegenskaperna på en sådan jämfört med en modern FS?
Nerminljutika sa:Haha ja något sånt iallafall denna med den utrustning som den då hade. Skicket är super. Den väger 10,2 uppvägd på en badrumsvåg med dom gamla hjulen på nu kanske den väger något mer.Putteman sa:Nerminljutika sa:Trek Y-33
Hehe, humor alltså. Mitten av 90-tal värsting eller? Ser ju jäkligt välhållen ut.
Vad väger en sådan tingest? Och framförallt, hur är åkegenskaperna på en sådan jämfört med en modern FS?
Ja jag är ny i MTB svängen så jag har inte så mycket att jämföra med :P Vet dok att denna kommer bli en keeper då det är en drömhoj sen man var yngre. Sen har man lästa att många gnäller på dessa men förstår inte riktigt vad problemet är? xDmatte70 sa:Nerminljutika sa:Haha ja något sånt iallafall denna med den utrustning som den då hade. Skicket är super. Den väger 10,2 uppvägd på en badrumsvåg med dom gamla hjulen på nu kanske den väger något mer.Putteman sa:Nerminljutika sa:Trek Y-33
Hade en Y33 i vinrödmetallic. Riktigt bra cykel. Utrustade den med skivbromsar och värstingdämpare både fram och bak. Nu var det ju ett tag sedan jag sålde den, typ 2003, men jag kommer ihåg den som en riktigt bra cykel. Nu har jag en Cannondale Scalpel, men tror inte de var någon större skillnad att cykla på.
Oskar sa:På med droppern också så blir det ännu bättre!
Skogling sa:Oskar sa:På med droppern också så blir det ännu bättre!
Jag har kört 1662,79 km mtb i år. Har inte ens tänkt tanken på dropper. Så nu vänder vi (du) blad.
Stumpy sa:28/52 som lägsta utväxling?
Skogling sa:Hur cyklar du?
castrello sa:Du såg troligen en Remedy i liten storlek då.
Ska du cykla snabbt (tänk pulsband och tävling) säger jag Top Fuel. Är fokus mer på stökigare terräng, lite mer allround men eventuellt någon tävling ibland med låg ambitioner så säger jag Fuel Ex.
På basen av vad du skriver skulle jag inte rekommendera Slash eller Remedy.