Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Någon som har hittat ett alternativt fäste för Otrliebs Ultimate-styrväskor. Jag blir tokig på vajerlösningen som gör att vajern svårligen kan träs igenom en andra gång. Vill kunna flytta fästet mellan cyklar och att ha det kvar på racern går bort.
Jag skulle vilja hitta ett Ortlieb/tredje-parts fäste som hade kläm-skruvfäste som de flesta väskor har. Kanske någon här som har stött på ett?
I allt övrigt är Ultimateväskorna mycket bra
Granman sa:Fjärdebrunn sa:Någon som har hittat ett alternativt fäste för Otrliebs Ultimate-styrväskor. Jag blir tokig på vajerlösningen som gör att vajern svårligen kan träs igenom en andra gång. Vill kunna flytta fästet mellan cyklar och att ha det kvar på racern går bort.
Jag skulle vilja hitta ett Ortlieb/tredje-parts fäste som hade kläm-skruvfäste som de flesta väskor har. Kanske någon här som har stött på ett?
https://www.rosebikes.de/produkte/brand/klickfix/
Scrolla ner på sidan. Finns några olika icke-vajervarianter.
Fjärdebrunn sa:Granman sa:Fjärdebrunn sa:Någon som har hittat ett alternativt fäste för Otrliebs Ultimate-styrväskor. Jag blir tokig på vajerlösningen som gör att vajern svårligen kan träs igenom en andra gång. Vill kunna flytta fästet mellan cyklar och att ha det kvar på racern går bort.
https://www.rosebikes.de/produkte/brand/klickfix/
Scrolla ner på sidan. Finns några olika icke-vajervarianter.
Stort tack
Hur vet jag att de funkar till Ortlieb-väskorna?
Är det så att klickfix fästen alltid funkar till allt, dvs ngn typ av standard?
Fjärdebrunn sa:Tror tyvärr jag har ett fäste där läppen tittar ut i mitten av plattan...