Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara en Wald ifrån en riktigt sexig hoj IMOVisa bilaga 597726
Funktionell men en hädelse för ögat. Det som en gång var en lite cool MTB, stackarn. Nyutrustad med Biltemaskärmar. Även bakdäcket ska bytas mot dubb, sen klar.
Bombtrack Hook från 2015, har snart gått 4.000 mil, har spruckit och svetsats ihop igen för fem år sedan, går som tåget.
Visa bilaga 737177
Jag uppskattar egenskaper som lättskruvad, driftsäker och stryktålig när det kommer till vinterhoj. Om den tarvar något mer teknisk cykling från min sida är det helt ok.Har sett många inlägg som anser att en HT är bästa vintercykeln. Testade för något år sen både min HT och FS efter en rejäl snöstorm och tyckte FS hanterade snön och det ojämna underlaget mycket bättre. Jag gungade fram genom snön :) . Dock blir det ju mer slitage att tänka på med en FS med dämpare bak och länkage etc. Så det kanske är därför folk tycker HT är bästa vintercykeln.
Visa bilaga 737208
Men i jämförelse med din gamla Focus Cross disc (nu version 4.0) är det ingenting! Fortfarande oomsvetsad! Du skulle aldrig sålt den!
Fasiken vad härligt, det där en en riktig kämpe! Superkul att den hänger i, bra jobbat (av både Focusen och
Fast nu kommer jag ju ihåg att den där rackaren har ett brustet styrrör på sitt samvete. Det gjorde ont! Felet var dock icke Focusens, utan en styrstam med en vass kant som ledde till utmattningsbrott. Skönt att se att den "nya" gaffeln håller ut.Visa bilaga 737208
Men i jämförelse med din gamla Focus Cross disc (nu version 4.0) är det ingenting! Fortfarande oomsvetsad! Du skulle aldrig sålt den!
This:Jag drar förutsättningarna för min vintercykel lite kort först:
Skåne
Här är den:
Visa bilaga 740686
Han gav faktiskt förutsättningarna.
Inte dumt att ha en skärmkittad hoj alltid redo. Jag använder min så fort det är blött på marken.Fulgraveln som alltid har skärmar.
Original utom tpuslangar, ashimaskivor (ej på bild), effektmätare, dubbdäck.
Perfekt på regniga sommardagar också.Visa bilaga 740965