Visa din YT

Vernersson

Aktiv medlem
Visa din YT
Tycker verkligen att det nu är dags för en YT tråd.
Jag vet att det finns ett gäng YT'ar därute så upp med era "monster" ;)

Jag börjar med min YT Tues AL 2015, plockad från YT's outlet 300 EU-pengar billigare än innevarande års hoj.

YT-Tues_Soffa.jpg

Nu vill jag att ngn backe i närheten ska öppna så den kan få premiäras! :-D

Visa din YT
Vernersson sa:

Jag börjar med min YT Tues AL 2015, plockad från YT's outlet 300 EU-pengar billigare än innevarande års hoj.

Tjusig! Undvik skuggningar i svetsar så blir det bra.

Visa din YT
Hasse#7 sa:
Vernersson sa:

Tjusig! Undvik skuggningar i svetsar så blir det bra.

Svart ram maskerar alla skuggor :-D

Visa din YT
Äsch, lite skuggor är inget som inte YTs kundtjänst fixar i ett nafs. Det är bara att skicka den där plåtlådan halvsvägs till landningen och ta det därifrån.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    373.7 KB · Besök: 34
  • image.jpg
    image.jpg
    480.1 KB · Besök: 33
Visa din YT
Så! Äntligen dök geten upp. Postnord gjorde givetvis inte sitt jobb. Fick hämta den på terminalen.

Bilagor

• IMG_20160512_151403117.jpg
    IMG_20160512_151403117.jpg
    393.4 KB · Besök: 41
Visa din YT
patten sa:
Lillgammal sa:
patten sa:
Lägger in en bild på min Jeffsy AL...inte många rätt med den bilden...

Snälla, säg att folk lirar paintball där!!!! Fan vilket grymt ställe

Nej tyvärr! Är ledsen att göra dig besviken men jag har inte sett till någon form av paintball där...endast maskiner som river och jämnar byggnaden efter marken.

när du säger "maskiner", menar du Jeffsyn då?

Visa din YT
rikhal sa:
patten sa:
Lillgammal sa:
patten sa:
Lägger in en bild på min Jeffsy AL...inte många rätt med den bilden...

Snälla, säg att folk lirar paintball där!!!! Fan vilket grymt ställe

Nej tyvärr! Är ledsen att göra dig besviken men jag har inte sett till någon form av paintball där...endast maskiner som river och jämnar byggnaden efter marken.

när du säger "maskiner", menar du Jeffsyn då?

Haha nja...inte riktigt på den nivån Jeffsyn är en maskin :)

Visa din YT
Någon som vet vad det är för bakaxel till YT Wicked 650b? Får inget svar från YT's kundcenter och vill beställa grejjer! Hjälper det om jag lägger upp en bild eller hur ska jag mäta ?

Visa din YT
Fattar liksom inte vad som ska mäta 135 eller 142 mm ?
Omkrets delat genom 3.14 är hyfsat nära 12 mm.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    160.3 KB · Besök: 32
  • image.jpeg
    image.jpeg
    143.7 KB · Besök: 30
  • image.jpeg
    image.jpeg
    141 KB · Besök: 37
Visa din YT
Jeffsy AL Comp 1 på premiärtur. Utförligare beskrivning om första intrycket finns i Jeffsy-tråden.

Bilagor

• IMG_20160915_102907.jpg
    IMG_20160915_102907.jpg
    688.3 KB · Besök: 27
Visa din YT
Visa din YT
Nix, 12 x 135. Måste varit nån mellan standard som användes en kort sväng för jag har sökt med ljust och lykta efter en ny axel och kan inte finna en. Bike24, bike-discount, wiggle, crc, usajenson, LBS, mailat yt, mailat DT, mailat crc... Börjar bli less.

YT länka till något som liknar tyska motsvarigheten till Happys köp och sälj... btw, nån som talar kan tyska och vill testa klicka hem den åt mig?

Senast ändrad:
Visa din YT
Mendel sa:
Nix, 12 x 135. Måste varit nån mellan standard som användes en kort sväng för jag har sökt med ljust och lykta efter en ny axel och kan inte finna en. Bike24, bike-discount, wiggle, crc, usajenson, LBS, mailat yt, mailat DT, mailat crc... Börjar bli less.

YT länka till något som liknar tyska motsvarigheten till Happys köp och sälj... btw, nån som talar kan tyska och vill testa klicka hem den åt mig?

Gå in på bike 24. Skriv "rear axle" i sökrutan, filtrera på 135x12.

Dessutom är jag relativt säker på att 142x12 funkar på wicked. Skillnaden mellan 135 och 142 är att på 135 finns ingen fasning i ramen som man kan hänga hjulet på innan man trär i axeln. Medans man på 142 har fast ut en liten kant på båda sidorna för att lättar lägga hjulet på plats. Så skillnaden ligger i navets bredd, inte på axeln.

Tillbaka
Topp