Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
peppen sa:Dödsgrus vs CX vs stolpe, 1-0-1
JLarsson sa:Du tror inte att HK hänvisar till den lokala representanten?
Jag tycker inte heller att det verkar så extremt. Men vi vet ju förstås inte vilken sorts våld som var inblandat.Lulle sa:SÅ himla konstigt är det väl inte att en gaffel går sönder när en vuxen man gör en powerslide med den in i en lyktstolpe?
NLC sa:peppen sa:Dödsgrus vs CX vs stolpe, 1-0-1
"Dö grabben, den där modellen e inte hopfällbar"
peppen sa:Jag litar inte på att ramen klarade smällen. Så jag kommer att kassera den. Bara hoppas att försäkringsbolaget håller med mig.
Vid denna smällen så träffade ju framhjulet stolpen i en ganska onaturlig vinkel. Så, jag är inte jätteförvånad över brottet.
Kunde dock inte se några skador på framhjulet alls och med tanke på att stänkskärmen var ok så måste hjulet tagit smällen. Låg redan ner på marken när hjulet slog i stolpen.
peppen sa:Dödsgrus vs CX vs stolpe, 1-0-1
Klarade mig med några stygn, skrapsår och trashad hjälm. Frågan är vad man skall skaffa för ny cykel.
jofahjalm sa:Jag är inte säker på att Johho har en spricka. Jag får däremot en ny framtriangel för skuggan på min ram. Tack YT!
+1 *S*EST sa:Fan vilken besvikelse såg ju bara att Jofa hade gjort ett inlägg....
jofahjalm sa:Jag får däremot en ny framtriangel för skuggan på min ram. Tack YT!
CRF_Niklas sa:Bra ramgaranti på Trek? Nej inte om du frågar mig :)
Johho sa:CRF_Niklas sa:Bra ramgaranti på Trek? Nej inte om du frågar mig :)
Återstår att se, hoppas du har fel. Oavsett om det funkar att köra som det är känns det lite olustigt!
Många kryphål eller varför är du negativ?
var det Trek eller åf som tyckte?CRF_Niklas sa:Johho sa:CRF_Niklas sa:Bra ramgaranti på Trek? Nej inte om du frågar mig :)
Återstår att se, hoppas du har fel. Oavsett om det funkar att köra som det är känns det lite olustigt!
Ja fick en dålig erfarenhet när jag fick sprickor i vinkeln mellan sadelrör och topprör. Dom tyckte i princip att det va omöjligt att få spricka där och att det berodde på crash. Gällde en superfly fs 9.8sl i höstas. Finns bilder några sidor tillbaka.
fredrik168 sa:var det Trek eller åf som tyckte?CRF_Niklas sa:Johho sa:CRF_Niklas sa:Bra ramgaranti på Trek? Nej inte om du frågar mig :)
Ja fick en dålig erfarenhet när jag fick sprickor i vinkeln mellan sadelrör och topprör. Dom tyckte i princip att det va omöjligt att få spricka där och att det berodde på crash. Gällde en superfly fs 9.8sl i höstas. Finns bilder några sidor tillbaka.
jofahjalm sa:Sluta slumma i fintråden med ert svaga trams!
Johho sa:Efter att ha skickat ett tjog bilder till Trek på sprickorna bedömde den amerikanska ingenjören att det var tillverkningsfel på min ram. Får en svart istället för min blåa, och som kompensation för att den var i annan färg bjöd de på större delen av en växelgruppsuppdatering! ?
Riktigt imponerad, och det är sällan jag blir.
Får fira med en påsköl eller fem ?
bakväxel sa:Frågan är om man ska försöka med en sadelmakare eller skomakare?
Johho sa:Efter att ha skickat ett tjog bilder till Trek på sprickorna bedömde den amerikanska ingenjören att det var tillverkningsfel på min ram. Får en svart istället för min blåa, och som kompensation för att den var i annan färg bjöd de på större delen av en växelgruppsuppdatering! ?
Riktigt imponerad, och det är sällan jag blir.
Får fira med en påsköl eller fem ?