Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Hahaha. Jag har bara två stålcyklar som rullar nu. Stål är oförstörbart...
rekrevs sa:Nu är kedjestaget av på riktigt... :)
Lekt med Morgans rälskap? :-)rekrevs sa:Nu är kedjestaget av på riktigt... :)
jofahjalm sa:Att det gick av mitt på och inte vid en svets? Inte bara dåligt svetsat?
Rattnalle sa:Lekt med Morgans rälskap? :-)rekrevs sa:Nu är kedjestaget av på riktigt... :)
Vilken del var det som gick av senast, samma?
mikipedia_ sa:
dnleriksson sa:Snarare så här :-) https://www.instagram.com/p/BDLc_cfkF_A/
dnleriksson sa:Snarare så här :-) https://www.instagram.com/p/BDLc_cfkF_A/
Marsan sa:Å då lägger jag till mitt rambrott. På en helt ocyklad hoj dessutom. Får se hur leverantören sköter det här.
Marsan sa:Å då lägger jag till mitt rambrott. På en helt ocyklad hoj dessutom. Får se hur leverantören sköter det här.
Crossmax sa:Hur långt är ett snöre?
Jag skulle tro att din bästa chans är att kontakta tillverkaren och fråga. Vad är det för ram?
Foxis sa:Blir ju mörkrädd av tråden. Letar ni aktivt efter sprickorna eller råkar ni se i samband med tvätt/mek? Vet inte hur uppmärksam man bör vara på sådant...Det hoppas ju en del och man kör en Snappierre, så... :)
H. sa:Det ryktas om en sprucken sworks enduro i Vallåsen...
fredrik168 sa:H. sa:Det ryktas om en sprucken sworks enduro i Vallåsen...
Har sett bild på den? inte vacker.
Just riding along!!!EST sa:Allt är Jofas fel...Nädå ska svetsas i veckan :)
mikipedia_ sa:
larsaw sa:mikipedia_ sa:
Surt för karln, spontant tycker jag det är ett lite märkligt ställe att knäckas på :/
Men som jag skrev till ägaren på FB, helt rätt märke att äga om med tanke på deras goda rykte vid garantiärenden. För inte har Spech Enduro ngn huck-gräns? 80cm lär det ha varit...
Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Vernersson sa:Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Tävling kan det inte klassas som.
Den är ju inte förrän imorron ;)
Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
mikipedia_ sa:Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Jag hade inga bekymmer å få ett nytt kedjestag till min enduro och en kompis fick nyss sadelstag till sin Stumpjumper.
Foxis sa:Vernersson sa:Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Nä såklart. :)
Desto mer jag funderar desto konstigare tycker jag det är. Den är ju duktigt av, och 80cm är inte jättehögt.
Hoppas han inte stöter på några problem. Känns som om Spesh borde kompensera honom ordentligt samt skämmas tamejfan.
Vernersson sa:Foxis sa:Vernersson sa:Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Desto mer jag funderar desto konstigare tycker jag det är. Den är ju duktigt av, och 80cm är inte jättehögt.
Hoppas han inte stöter på några problem. Känns som om Spesh borde kompensera honom ordentligt samt skämmas tamejfan.
Ähhh, skit händer & fötter =)
Även om det är olyckligt när så sker kan vilken tillverkare som helst råka ut för saker som dessa, oavsett hur rigorös kvalitetskontroll de har.
Skämmes tycker jag inte att de ska behöva om de bara hanterar detta på en bra sätt :-)
Foxis sa:Vernersson sa:Foxis sa:Vernersson sa:Foxis sa:Är det inte spesh som har skum rambeottsgaranti - ingen garanti på swingen? Så kan ju hoppas att de inte skiljer på motionsbruk/tävling eller annat trams... Klart en Enduro ska hålla får några meter till platt. :)
Ähhh, skit händer & fötter =)
Även om det är olyckligt när så sker kan vilken tillverkare som helst råka ut för saker som dessa, oavsett hur rigorös kvalitetskontroll de har.
Skämmes tycker jag inte att de ska behöva om de bara hanterar detta på en bra sätt :-)
Tänker väl mest att det kunnat gå riktigt illa för piloten. Det var ju liksom ingen liten spricka... :)
Luthman Photography sa:Det är därför man ska ha aluram. Bara att lämna till en flygplanssvetsare och skicka med en kanellängd. Klart & betalt.