Visa en titanhoj !

Visa en titanhoj !
Sista (?) justeringen av styrhöjden och ytterligare 5mm gaffelrör kapat.
Är sjukt sugen på en Record-grupp till denna medan de fortfarande går att få tag på men å andra sidan har Athena-gruppen som sitter på nu ett stort sentimentalt värde då den varit med mig uppför bl.a Mont Ventoux och Col d'Izoard med.många fler och den fungerar dessutom oklanderligt 😁
20250808_091629.webp
20250808_091613.webp

Visa en titanhoj !

Jag måste få ondgöra mig en hel del över det djupt oansvariga beteendet från @Moses95 att utan vidare hiva ut denna på K&S.

Jag går själv i SÄLJtankar för att bereda plats för vårens inbyteshoj från brorsan (en grushoj jag lände sett fram mot att få överta).

I det läget är den här ☝️ annonsen inte ok. Så nu hoppas jag att någon förbarmar sig. Annars är jag måhända tvungen att börja den mentala processen att göra än mer plats i stallet. Jag menar stället.

Visa en titanhoj !

Jag måste få ondgöra mig en hel del över det djupt oansvariga beteendet från @Moses95 att utan vidare hiva ut denna på K&S.

Jag går själv i SÄLJtankar för att bereda plats för vårens inbyteshoj från brorsan (en grushoj jag lände sett fram mot att få överta).

I det läget är den här ☝️ annonsen inte ok. Så nu hoppas jag att någon förbarmar sig. Annars är jag måhända tvungen att börja den mentala processen att göra än mer plats i stallet. Jag menar stället.
Ja till och med jag som absolut inte behöver en till cykel heller blev lite sugen. Snygg och bra pris. Dessutom perfekt utrustad med skärmar mm.

Visa en titanhoj !

Ja, såg den där och skickade den till alla jag känner som överhuvudtaget visat intresse för cykling. Obegripligt att den är kvar för det priset och den kvaliteten på bygge!

Visa en titanhoj !
Ja, såg den där och skickade den till alla jag känner som överhuvudtaget visat intresse för cykling. Obegripligt att den är kvar för det priset och den kvaliteten på bygge!
Mycket handlar givetvis om den kedjelösa stor-klingan och att pedalerna personifierar "hejsan svejsan".

Men med det sagt... 🤪😋

Tillbaka
Topp