Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
MTBiker skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är alltid vistaväder på Vista MTB. Med det
> menas mycket lera på denna underbara bana.
>
> H Sport brukar vara kul, oftast upp mot 60
> startande vilket är kul.
Vista väder säger du..... Jag skaffade just ett par Conti raceking som jag är topp nöjd med men det kanske är läge att köpa ett par ler däck också då.
Förra året körde jag med Noby Nick 1,8 som spårar bra i leran men inte är så bekväma. I år ska jag nog också köra med Race King 2,2. Men är det extremt blött får jag nog tänka om.
Banan är ju lite snällare i år än tidigare. Iaf om man ska åka H30 å uppåt... Sportklassbanan blir nog i stort sett densamma, möjligen lite mera svängar nere i grusgropen (gamla minicrossbanan eller vad det nu är för nåt)
Preacher skrev:
-------------------------------------------------------
> C-dale; Kinky brukade köra vanlig hoj, det var
> jag som körde DH i Kvänumströjan några år. :)
Jag har nå´n minnesbild av Kinky med DH i hjärnan, men å andra sidan har jag flera där han hoppar som en galning på en vanlig MTB nere i moppe-gropen. Men skit samma, jag har alltid haft så svårt för att skilja på er två :)
Och jag saknade dig också!
Han gjorde alltid så sköna pointbacks, sket sig dock några gånger och då small det bra alltså, mohaha.
Ja, shit, saknar det där litegrand, alltid kul när alla körde sport där och några stackare blev förnedrade när man slog dem med DH-hoj och full mundering.