Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tobe: Trist att den e i himlen, hoppas att den mår bra där. Gillade formen, eller geometrin som man ska säga på ramen.
Erik: Härligt med en vit MTB IRL!
Har för mig att Yamahas BMX'er var vita när dom kom någon gång runt 1982, min önskedröm då, men morsan å farsan hade inte råd.
Tack! Det ska verkligen bli trevligt att få bygga upp den!
Såg i din profil, Eric, att du också väntar på en fin ram. Bra val! Jag hade också en Bullit i några år. Sålde den förra våren, och skaffade en full-on Dh-grejj, men saknade mångsidigheten i en fr-ram. Så nu är man tillbaks...
Roger> Det där blir nog en trevlig upplevelse. Skulle mycket väl kunna tänka mig att ha en sån också. Blir nog svårt att övertyga familjen att jag faktiskt nästan måste ha en 6-pack, i alla fall i år... Kommer den till Åre på ÅMM?
Gick igenom en ganska stor operation för lite över en månad sedan. (lever transp.) Så man skulle ta det lungt med studsigt terräng och dyl. de tre första månaderna. Men i Juni-Juli hoppas jag kunna köra på igen!
Och med fullfjädring av hög kvalitet, har man väl bästa förutsättningarna!
Som någon förutspådde, det blir många On-One Inbread! Här är min version. Blandat Shimano deore-lx-xt, Avid Speed dial bromshandtag, Ritchey WCS riserstyre och dito styrlager med matchande no-name styrstam, Sun cro-mo gaffel och Thomsonstolpe, Selle Italia Flite sadel från 97, Time Alium pedaler, Mavic Crossride hjul med Schwalbe Hurricane(semsislick) bak och Hutchinson Mosquito fram. Hmm... what else? Jo, krokig Zefal stänka, Salsa ringklocka och Lizard Skinz styrlagerskydd och Planet X stolpklämma. Puh! vad glömde jag? Who cares? ;-) Ja, jag ska göra något åt de röda detaljerna. Snart.
edit: stavfle
Hmmm... först Nogger Black och nu det här, jag säger att detta är smygrasism :) Jag skall anmäla er till Centrum mot rasism så kanske de kan lägga pengarna på mer än resor, dubbla kontorsmöbler, dyra lokalhyror, restaurangbesök och kampanjer mot glassnamn.
Hm, det här var inspirerande. Min gamla stålram skulle göra sig i vitt, den nästan ut som en onone inbred förutom bakgaffeln. Man kanske ska lacka den gamla GF-ramen vit.