Voddler invite

FATbiker

Ny medlem
Voddler invite
Hej,

Jag har hört så mycket ris & ros om detta Voddler, och blev nu väldigt sugen på att testa själv (efter att hört att dom faktiskt shapat upp det lite nu), lyckas dock inte få tag på någon invite.
Jag tänkte därför ställa en försynt fråga om det är någon som har en sådan över och kan tänka sig ge iväg en???

//M

Voddler invite
Har tyvärr ingen över men UNDVIK!

Dåligt gränssnitt, slött, laggar på 8Mbit lina, Vill konstant uppdatera mjukvara som hänger sig och går ej att avinstallera. Alla gratisfilmer har redan gått på TV och att hyra en film är lika dyrt som att gå till videobutiken. Ser ärligt talat inga fördelar...

Voddler invite
jag gillar Voddler! fungerar klockrent på min 8mbit lina.

Nu har de förvisso gjort lite förändringar som kräver lite jobb med brandväggen. Tråkigt att de inte berättar vilka portar det gäller så man slapp öppna upp helt för vissa adresser.

/Jerka

Voddler invite
Jag hade voddler via bredbandsbolaget men.. jag avinstallerade det.
Stödjer inte dualscreen och är därmed värdelöst, förvandla din dator till en pay-per-view-tv! :)

anledningen att dom lägger ut massa gratiskonton är ju för att få användare, voddlernet startar automatiskt med datorn och vipps så har dom massa bandbredd dom inte behöver betala för.. :)

Voddler invite
lleberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Stödjer inte dualscreen och är därmed
> värdelöst, förvandla din dator till en
> pay-per-view-tv! :)

Funkar klockrent på Mac med två skärmar i alla fall. Kan flytta voddlerfönstret till TVn och fortsätta happysurfa på datorskärmen. Med Remote Buddy styr soffpotatisen voddler med wiimoten utan att behöva störa mig när jag läser bigmörtos kvalitetsinläggningar. Bildkvaliteten upplever jag som snäppet vassare än DVD.

Voddler invite
Det känns lite som ett antiklimax var gång jag drar igång voddler. Filmutbudet är hittills skrattretande och hyrpriserna knasigt höga för gamla skräpfilmer. Men man måste börja nånstans (och det är nog filmbolagen och inte voddler man skall skälla på vad gäller utbudet), och det är väl en start antar jag...

Tillbaka
Topp