Poopzilla skrev:
-------------------------------------------------------
> Ha ha. Gamla gubbar ska inte vara uppe så sent,
> blir lätt fel då. Jag mejlar dom och frågar om
> pris, tryck och storlekar så tar vi det vidare
> då om alla tycker det är ok.
>
> Thomas
Jag har redan gjort. Se min fråga angående sponsring och svar nedan:
Hej!
Tyvärr så kommer inte denna modellen in någonting mer men det kommer en ny tröja med lite ny design och den finns i vitt. Den kommer att finnas för leverans i mars/april. Men jag lämnar över detta till Robert så svarar han mer på dina andra frågor.
Med vänlig hälsning
Carina Enemård
Skickat: den 1 mars 2011 14:24
Till: info@maxpuls.se
Ämne: Cykelkläder
Hej,
jag representerar ett "cykelgrupp" som ska cykla Vätternrundan i Juni 2011 under 8 timmar. Vi vill ha gemensamma tröjor och har tittat på er "Cykeltröja kort ärm Unisex Vit/Svart" pris: 299 kr/st (
http://www.maxpuls.se/product_info.php?cPath=125_186&products_id=7702).
Vi är 36 st där det finns en spridning i storlekarna. Jag ser dock att storlekarna är begränsade till XS, S och M...
Jag har då 2 frågor:
1) Kan ni säga när L, XL och ev XXL av denna tröja finns tillgänglig?
2) Har ni någon annan tröja (helst vit) där ni kan leverera 36 st under april/maj till ett förmånligt pris?
Jag vill också öppna för en diskussion kring någon form av sponsring där ni tex har Er logga tryckt på tröjan. Om detta är intressant har vi diskuterat att ev. köpa ett helt set av cykel-kläder (tröja, byxa, armvärmare etc). Eftersom vi har ett högt ställt mål (under 8 timmar) kommer samtliga deltagare att nyttja dessa plagg före, under och efter Vätternrundan varför exponeringen av erat varumärke kommer maximeras i olika cykelarrangemang. Här är vi självklart öppna för en diskussion med Er.
Vänligen kontakta mig så snart ni har möjlighet!
Tack på förhand.
/Lasse
Kanske fler som springer på samma boll.. men vafan, bättre än att ingen springer!
Återkommer då jag får ytterligare svar!
/Lasse