Tackar alla i DataUnit för att jag fick köpa en start plats i er grupp,Allt rullade på enligt planen ner till Jönköping då hela gruppen hjälptes åt (30st) Men efter det så började folk o lägga sig i svansen för att vila, så vi var nere i 8st som fick göra grovjobbet under ett par mil.
Då gick vi ner o sa till dom att dom fick komma upp o gå med i 2 varv o sen vila lite sen på igen, och så var vi i alla fall en 20st som hjälptes åt och det blev till stor hjälp då man han återhämta sig lite bättre.
Men efter 25mil så nöp det till på insidan av mitt höger ben och fick lägga mig sist för att försöka bli av med krampen i benet,
Drack upp mina 2 sista gel och satt o slog o masserade på insidan av låret och det blev bättre.
Tog mig upp i fältet igen men så vid 27 mil så nöp det till i vänstra låret på samma sätt och så var man sist igen, nu fick jag dricka upp dom sista dropparna i flaskan för nu var allt slut, skulle ha gett 500kr för en Cola då.
Fick tigga till mig vätska av dom som hade extra mycket kvar nu och var på håret o tappa klungan vid sista lilla backen där tidtagningen var, klarade mig upp genom att trycka ner vänsterbenet med handen.
Så var vi inne på dom sista 2milen där det är trångt och slingrigt på vägen samt att det blir mycket omkörningar av andra cyklister, Fan här är det risk för att klungan ska brytas upp om inte killarna orkar köra på här bak, så jag vek in knäna mot ramen och ut med hälarna nu kör jag tills det låser sig i benen för jag ska under 8tim.
Lyckades med att ta mig fram bland dom 10 främsta igen och så var man med och drog helt plötsligt den sista milen och det var en helt underbar känsla dom sista 3km då vi rullade in mot Motala och vi samlade upp gruppen så vi kunde trampa in i ett snyggt 2manna led över mållinjen.
Fick fanemej gåshud då vi rullade in i mål och ett par lyckotårar rann ner från kinden.
Vi kom in under vårt mål som var satt till 7:55 enligt våran tidsplan.
Tack alla ni som var med och gjorde denna runda till ett minne för livet.
Rulltiden blev enligt min klocka 7:48:43
Så vi var rätt snabba på våra 3 stop som vi hade + ett extra stop då 2 cyklister hakade i varandra så ekrarna rök.
38,3km/h max 68,1
Medel watt 265 och max 756
Medel Cadens 92 och max 126
Puls medel 77% och max 91%
7155Kcal
.Här kommer lite mera bilder
.