VR anmälan 04:36 OBS mer info! Tvärfullt.

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
Fortfarande har inte alla som fått koden anmält sig. Meddela mig om du hoppar av!

Kan någon vänlig förklara för mig vad fördelen är att vara med i denna anmälan. Är det start-tiden som ni är ute efter i första hand och sedan se om det finna andra som vill hålla samma tempo?

Jag och en kompis är intresserade av att starta ungefär 04:36 nämligen.

Dels att du får en starttid du vill ha och dels gör att det är mycket enklare att hitta andra med liknande mål. Grupper som startar 04 och senare är generellt de som siktar lite högre.

Hej
Blir det plats över är jag intresserad. Premiäråkte i år på 10.51 och satsar på sub 10 om det finns ett plats över
Rolf H

Forfarande fem som sölat. Jag är inte säker på att vr uppdaterar i realtid men nu lämnar jag ut koden till några till så blir det först till kvarn.

Jag var en av dom som hade sölat men antog att jag hade tills imorgon på mig. Aja får klara mig utan ett varv runt pölen.

zelit skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag var en av dom som hade sölat men antog att
> jag hade tills imorgon på mig. Aja får klara mig
> utan ett varv runt pölen.

Känner mig lite ansvarig. Skulle väl inte lämnat ut koden när det var sagt den 25:e. Du får väl ta min plats om det kniper så får jag krångla mig med på annat sätt.

Vet någon om det finns någon mer grupp härifrån med starttid från ungefär 04 och senare? Eller har ni något annat tips på hur man ska göra för att få starta den tiden?

Försökte söka men hittade inget.

Tillbaka
Topp