Vykort från Åre...

Tobias/Frost

Aktiv medlem
Vykort från Åre...
Hej hopp från Åreskutan i strålande solsken o liten trevlig opistlek i Tväråvalvets sluttning... skönt att få skida loss lite efter att ha kokat i egen febersås ett tag... hoppas att ni inte blir avis... ;)

image.php

Mina värdar här uppe: Egil o Milla på den fina sluttningen...

image.php

Egil lekar lite på ett av många vindblåsta små hopp...

image.php

Milla i fin svängstudie...

image.php

Jag själv njutandes av ögonblicket... MASSOR!

Vykort från Åre...
Det ser faktiskt överjävligt helt underbart kul ut. Jag säger som jag sagt tidigare, det är tur att jag inte kan åka skidor, det hade blivit total ekonomisk ruin om jag hade varit tvungen att ge mig iväg till dom där fina bergen på vintern...

Vykort från Åre...
Hasa inte ner all snö i dalen. Måste finnas lite kvar till om 2 veckor när jag kommer upp!

/Muerto som inte alls hellre vill åka skidor än plugga hela dagarna...

Vykort från Åre...
Det här borde stämplas som OT, hehe=) man får inte skickat in sådana dära frestande bilder till "stackars" fattiga studerande utan tid att susa ner för vita berg!!=)

/Erik

Vykort från Åre...
Kom igen nu Markus, du vet att du vill:-D

Det är minst lika härligt som en fin tur i skogen
på hårdfrusna stigar!

Min ekonomi har alltid varit en ruin, nu vet jag
varför: jag åker utför:-D

/Jerry

Vykort från Åre...
Markus F Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ser faktiskt överjävligt helt underbart kul
> ut. Jag säger som jag sagt tidigare, det är tur
> att jag inte kan åka skidor, det hade blivit total
> ekonomisk ruin om jag hade varit tvungen att ge
> mig iväg till dom där fina bergen på vintern...
Det är därför det finns skidlärare....

Resistance is futile.

Vykort från Åre...
Ser soft ut det där Tobias men det är väl tur att jag inte har nån kamera så att jag inte kan fota allt du missar här nere i byn.. ;)

Vykort från Åre...
Ja då var man hemma efter tillbringat en långhelg i Åre, det var guld! ;-)

Desvärre blev jag lite "biten" på skidor speciellt på Söndagen, fötterna gick med någon konstig automatik och det var lite svårt att sluta åka....vi åkte i alla fall till nästan 13:00 och tåget gick 14:40.

Vi var i Tegelfjäll/Duved större delen av Lördagen, helt perfekt, lite folk, perfekta pister och trevligt på alla sätt.

Helt perfekt på Söndagen med stora Solen ovanför molnen om man var upp på "skutan" då.

/Anders

Tillbaka
Topp