Wahoo Trackr Radar

Wahoo Trackr Radar
Om jag inte minns fel från DC Rainmakers för-test så är den lika bra som Garmins radar, har USB-C och bättre batteritid. Den har ett dumt fäste (90 grader fel). Men då var den inte släppt än så saker kan ändras.

Wahoo Trackr Radar
Kolla om gplama (Shane Miller) släppt en review på den. Han har ju gått igenom de flesta andra nya som släppts (och sågat dessa) så han verkar också ha rätt bra koll på sina radars :)

Wahoo Trackr Radar
Kolla om gplama (Shane Miller) släppt en review på den. Han har ju gått igenom de flesta andra nya som släppts (och sågat dessa) så han verkar också ha rätt bra koll på sina radars :)

Video ovan är GPlama. Han tycker den varnar lika bra som Garmin, några tveksamheter kring någon app-funktionalitet, men en del andra plus (batteritid bla)

GPlama säger också något i stil med att det bör komma en ny varia snart...

Wahoo Trackr Radar
Asså, va f-n. Jag är Wahoo-fanboy. Jag har suktat efter en radar i typ tre år. Men jag vill inte ha Garmin. Jag har koll på att typ alla konkurrenter är sämre.

I förra veckan spontan-slängde jag med den enklaste Varian (utan lampa) i jetzt-kaufen-korgen eftersom den var nästan gratis. Skulle haft lite, lite mer is i magen då! :-)

Wahoo Trackr Radar
Nån som hunnit prova wahoo radarn? Funkar den bra med garmin edge 1040/explorer 2? Bedrövligt att den inte passar till garmin fästena, som väl är ngt av de facto standard?

Wahoo Trackr Radar
Nån som hunnit prova wahoo radarn? Funkar den bra med garmin edge 1040/explorer 2? Bedrövligt att den inte passar till garmin fästena, som väl är ngt av de facto standard?
Wahoo har också en de facto- standard. Liksom alla andra märken.
( gissar, eftersom G är amrikansk, att disajn och patentskyddet är oändligt)

Wahoo Trackr Radar
Funkar den bra med garmin edge 1040/explorer 2?
Använder givetvis min Wahoo-radar med min Wahoo-dator, så ingen aning hur väl den fungerar mot Garmin. Protokollet är ju standard så normal användning borde fungera lika bra, däremot kan du nog inte ändra några av radarns/lampans inställningar via datorn utan får då göra det via telefonapp.

Tillbaka
Topp