Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eiskall sa:Jag gillar att ni verkar vara överens om att era Wattbikes visar för hög effekt, och att ni tar det med en axelryckning :)
Kan ingen testa med några (tillförlitliga) pedaler och jämföra?
manslennstrand sa:
Det ser ut som dina shifters är disconnectade också. Har du problem med dem?
Mattias Lundqvist sa:Angående rätt och fel watt... Går inte Atomen att kalibrera eller nolla på något sätt? Hur vet man om den visar rätt?
Ja.manslennstrand sa:Ahaa, då du kör alltså Wattbike Hub parallellt med Zwift? Det kan ju vara en idé om man vill får med siffrorna till Hub samtidigt.
manslennstrand sa:Mattias Lundqvist sa:Angående rätt och fel watt... Går inte Atomen att kalibrera eller nolla på något sätt? Hur vet man om den visar rätt?
Bra fråga. Nej, det går inte att kalibrera så det är svårt att veta om den visar rätt annat än att jämföra med annan effektmätare.
Manurhin2 sa:Hade en gubbe hemma idag som var övertygad att hans vector 3 visade 30-ish w för lite .
Efter att ha kört stadigt på flera nivåer konstaaterades att värdena var såpass lika mot wattbike så vi inte ens klockade nåt längre medel .
M
Lingon sa:Manurhin2 sa:Hade en gubbe hemma idag som var övertygad att hans vector 3 visade 30-ish w för lite .
Efter att ha kört stadigt på flera nivåer konstaaterades att värdena var såpass lika mot wattbike så vi inte ens klockade nåt längre medel .
M
Tråkigt. För honom. ?
larason sa:Vad har ni för pes%, va är realistiskt?
Samma på peak% l/r, vars vill man ligga?
fischen sa:Hej!
Vilken av dessa Ant+ dongels tror ni passar bäst till en Atom? Wattbike säljer inte sin ”egen” till Sverige :/ Måste ha den senast tisdag (därav valet av butik).
Tack!
https://m.traningsmaskiner.com/sv/search?q=ant+
manslennstrand sa:Deras support är inte direkt snabba på återkoppling. Jag har dessutom problem med disconnectade shifters och att det "känns" som att den visar högre siffra än motstånd om jag jämför med min tidigare trainer.
K sa:Har en tacx smart Bike beställd sedan ett par månader. Börjar nu bli lite orolig att den inte släpps innan även kommande vinter är över....
Har därför börjat kika mer åt atom. När man läser tråden (och andra forum) verkar atom ha haft lite olika mottagande över tid. Hur är det idag, efter senaste uppdatering? Är ni som har den nöjda? Vad saknar ni? Hade ni köpt den idag?
Tack på förhand!