World Tour Silly Season

thomaslundstrom

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Jag undrar varför man villa signa Bouhanni. Han verkar ha (eller har åtm haft) bra klipp i benen, men han verkar vara rätt high maintenance för laget. Nåja, vi får se om han har blivit äldre och lugnare, antar jag.

GoranS

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Kan tycka att om det man postar inte har något med ämnet att göra så är det ett rätt bra tillfälle att skapa en ny tråd. Annars kan vi ju ha hela forumet i en tråd och kalla den "Allt och intet" eller något dylikt. Naturligtvis givet att det man postar är någorlunda OnT - om det skapas en massa tramstrådar blir knappast någon glad.

tmalm

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Är det inte så happy fungerar? Eller vill du ha kategorier, Göran? :-)

/T

Edit: Fabio är f.ö. alltid relevant.

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
tmalm sa:
Är det inte så happy fungerar? Eller vill du ha kategorier, Göran? :-)

/T

Edit: Fabio är f.ö. alltid relevant.
Hur menar du att happy fungerar?

a) Att man skapar en ny tråd när ens inlägg inte passar in i tråden? Där utgör ditt inlägg ett motexempel i mitt tycke.
b) Att det bara finns en tråd som handlar om allt och intet? Verkar konstigt då det finns över 3700 sidor med trådar.
c) Annat. Hur då i så fall?

Hur du av det jag skrivit drar slutsatsen/tror att jag skulle förespråka kategorier är för mig ett mysterium.

NLC

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Och Danny Martínez. Och Adam Yates,

Men allt det där visste vi ju redan. Ingen som sitter på lite färska rykten ?

Ilritorno

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Lite tidigt posta här kanske kan tyckas, men Israel-premier tech gjorde idag en rätt ovanlig sak, inför slutstriden om de 18 world-tour-platserna för nästa treårsperiod har de gjort klart med en övergång mitt under säsong av Dylan Tunes från Bahrain Victorious. Oklart om de fått betala något för det, eller hur de lyckats få Bahrain gå med på att lösa Tunes från sitt kontrakt redan nu?

I lagställningen ligger de båda uppkomlingarna Alpecin och Arkea på 7 respektive 13:e plats. De förstnämnda borde med all säkerhet vara klara, men ska nog mycket till även för Arkea för att missa sin plats. Lotto och Israel-premier tech är just nu utanför. Men alla lag upp till Arkea ligger rätt tufft till. Movistar sitter just nu på den sista platsen.

Ställning 4/8 2022

worldtour_teamstat__20220804.jpg

Senast ändrad:

Ilritorno

Aktiv medlem
World Tour Silly Season
Søren Kragh Andersen är väl kanske lite mer än bara det? och Hermans kan nog vara en rektrytering lika mycket för att bygga ett starkare cykelkrosslag.
Alpecin vill nog gärna bygga för göra ännu bättre från sig på treveckorsloppen nu också när de (med största sannolikhet) blir ett World tour-lag. Alla framgångar de har haft med alla etappsegrar har nog också stärkt viljan satsa mer på etapploppen.

Senast ändrad:
Topp