Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska tillägga att jag tog mig runt med battri kvar…Kort fråga. Fler som upplevde att SRAM AXS-bakväxelns batteri laddade ur under lördagens BLÖTA Cykelvasa 2023?
1 mil - low battery
4 mil - critical battery level.
Nyladdat dagen innan.
Är de inte täta med packning vid batteriet?
Aldrig upplevt problem förr. Batteri var fräscht, lad dat och har tidigare räckt väl för 4-5 1,5h rundor innan ny laddning. Upplevde att de i väta inte verkar hålla måttet. En vän som körde hade också problem med sitt batteri.Min erfarenhet är att axs har mycket sämre batteritid iaf på mtb än dom gör reklam för. Du verkar ju ha 50% så det verkade ju vara lugnt?:)
Är det möjligen ett gammalt alt defekt batteri som inte klarar av att hålla spänningen?För att förtydliga, batteriet gick ner till låg batterinivå under loppet och därefter ner till kritisk nivå senare i loppet. Batteriet höll hela loppet men indikerade något annat. Batteriet var fulladdad dagen innan, transport skedde på CykelVasan lastbil. Väl imål och Sickan avställd hemma på campingen så indikerar batteriet efter ett par timmar ca 50 %. Min misstanke i detta är att batteriet antingen kommer i kontakt med väta När det åker ner i stora vattenpölar. När sedan batteriet torkar så indikerar det normalt.
Mycket möjligt. Men då verkar jag vara en av få som haft problemet. Låter ändå lovande.Kan det vara så att den visafe fel när det var så där riktigt grisigt blött, men hade gott om kräm kvar?
Sen när det torkade så visade den rätt igen..?
Javar ser Ni batterinivån? får ni upp det i cykeldatorn?
Finns ju en lampa på växeln också.Röd, orange, röd. https://support.sram.com/hc/en-us/a...heck-the-battery-levels-of-my-AXS-components-