Yamaha Wabash- de första 200 milen!

DondaDan

Aktiv medlem
12/4 inhandlades denna fantastiska E-gravel. Har nu cyklat >200 mil på den och blir fortfarande lika glad varje gång jag drar iväg. Stigar, landsväg, uppför Gesunda(nya bilvägen, dock inte klar då) och grusvägar. Så roligt. Helst mata grusväg, så klart, det är ju en Gravelbike. Åkte på hjärtsvikt förra sommaren och då är elassistansen fantastisk att ha. Sparar mitt sjuka hjärta men jag ksm ändå cykla. Gillar utseendet, ser inte så klumpig ut, tycker jag. Bra komponenter, GRX rakt igenom. ”Flare” på styret var jag skeptisk till, men det är väldigt skönt. Bifogar bilder på åket och några rundor. Sugen att testa? PM:a när du är på Gesundaberget 😉

Bilagor

• IMG_1024.webp
    IMG_1024.webp
    839.7 KB · Besök: 719
  • IMG_1025.webp
    IMG_1025.webp
    791.3 KB · Besök: 314
  • IMG_1026.webp
    IMG_1026.webp
    658.6 KB · Besök: 253
  • IMG_1016.webp
    IMG_1016.webp
    154.8 KB · Besök: 255
  • IMG_1007.webp
    IMG_1007.webp
    132.4 KB · Besök: 248
  • IMG_1028.webp
    IMG_1028.webp
    121.8 KB · Besök: 214
  • IMG_1027.webp
    IMG_1027.webp
    158.3 KB · Besök: 303
Jag tycker ditt inlägg var fantastiskt bra, kul att läsa om någon som är nöjd med sin cykel, och få lite info om både modell och rundor.
Jag håller med om beskrivning av din fina cykel, snygg.
Innan jag köpte min gravel (inte el dock) undrade jag vad man ska ha en gravel för !
Nu tycker jag det är underbart att cykla runt på våra grusvägar här i Bohuslän.
Jag läser gärna fler positiva inlägg om cyklar och cykel erfarenheter runt om i landet, oavsett om det skulle vara fel forum eller fel vinkel på .....
Vill man kommentera ett inlägg , gör isåfall det positivt och inte bara, det är fel, så gör man inte, blablagnäll. mm.
Ser många som kör på el, vilket gör att ännu fler kommer ut och rör på sig, mycket bra. Själv kör jag än så länge utan, på en fantastisk Detrail grus ifrån Borås

Tillbaka
Topp