Youtube tråden

Reivennob

Aktiv medlem
Youtube tråden

A feature length documentary produced by Single track Magazine and Blue Hippo Media, starring the biggest names in British MTB History. Watch and learn your history from the likes of Tracy Moseley, Danny MacAskill, Rachel Atherton and brothers. Plus many more.

Källis

Aktiv medlem
Youtube tråden
Bara att invänta en ny underbart säsong FIA European Hill Climb Champion i bergen. Det här borde viasat sända istället för F1 😉
Snabba bilar uppför bergen med minimal avåkningszoner.

Riktigt snabba Class 1 Touring Cars

//Källis

velovin

Aktiv medlem
Youtube tråden
Fjärdebrunn sa:
jingleyschmidt sa:
storfiskarn sa:
Fabios huck till platt såg lite farligt ut, haha fyfan.

Gud så jävla sjuk han är! :D
Trappdubbling går aldrig ur modet.
Jag känner mig skyldig när jag tittar på en sådan video. På ett sätt är det ju vi som klickar som driver honom att riskera livet på riktigt korkade sätt, samt att det inspirerar andra utan samma skillz att utsätta sig för liknande grejor. Samma med Rampage, risken att dö i de hoppen är ju uppenbar.

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Youtube tråden
Ja, man är ju lite kluven till de där vildhjärnorna. Och så långt från den gubbiga XC man snubblade in på från LVG-träsket sen. Plötsligt sitter man och har missat Beaujolais Noveau-dagen och inser att man spenderat halva arbetsdagen på youtube under rubriker som North shore, A-line och Gnarrrr.

42Hz

Aktiv medlem
Youtube tråden
Ingen dutub men det fanns en hel del gamla filmer när man sökte på cykel. :)
2:18 börjar inslaget från cykelfabriken i Varberg.

zinkpasta

Aktiv medlem
Youtube tråden
Hoppas inte produktionskvaltién på hans videos går ner, för den var otroligt snygg hos Mongoose! :D Verkligen ALLT var toppklass där. Ljud, film, grading, rubbet! Så jag hoppas inte den här lilla videon är ett tecken på vad som komma skall. :p
Jag kände mig 'hemma' och tycker det liknar hans Mongoose-grejer (follow cam, musiken, et.c..). Men det var ju ingen Five förstås. (Den och A Hill in Spain är nog favoriterna.)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer