Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
storfiskarn sa:Nytt från Chris Akrigg, grymt snyggt som vanligt!
Tack för tipset! Älskar alla filmer Mongoose och Chris gör ihop. :D
jingleyschmidt sa:storfiskarn sa:Nytt från Chris Akrigg, grymt snyggt som vanligt!
Tack för tipset! Älskar alla filmer Mongoose och Chris gör ihop. :D
Instämmer :-)
Crossmax sa:Grymt underhållande
Fina grejer ??JLarsson sa:Min absoluta favorit-kanadensare offrar en dämpare till the teardown gods (AvE). Och sågar Kashima
storfiskarn sa:Fabios huck till platt såg lite farligt ut, haha fyfan.
Den första där ja. Bloopern när han nästan slår skallen i en pollare efter en misslyckad landning ser också läbbig ut.
storfiskarn sa:Fabios huck till platt såg lite farligt ut, haha fyfan.
Gud så jävla sjuk han är! :D
jingleyschmidt sa:storfiskarn sa:Fabios huck till platt såg lite farligt ut, haha fyfan.
Trappdubbling går aldrig ur modet.
Fjärdebrunn sa:jingleyschmidt sa:storfiskarn sa:Fabios huck till platt såg lite farligt ut, haha fyfan.
Trappdubbling går aldrig ur modet.
Jag känner mig skyldig när jag tittar på en sådan video. På ett sätt är det ju vi som klickar som driver honom att riskera livet på riktigt korkade sätt, samt att det inspirerar andra utan samma skillz att utsätta sig för liknande grejor. Samma med Rampage, risken att dö i de hoppen är ju uppenbar.
Connection the movie. Av Niklas Wallner om den svenska mtb/slopestyle scenen. Typ.
Jösses, tur att man inte lätt blir åksjuk!
Hur det är med självbevarelsedriften kan ju diskuteras......
Underbart!Mindre än 3 månader kvar till FIA European Hill Climb Champion dra igång, snabba bilar i bergen. ?
//Källis
Jag kände mig 'hemma' och tycker det liknar hans Mongoose-grejer (follow cam, musiken, et.c..). Men det var ju ingen Five förstås. (Den och A Hill in Spain är nog favoriterna.)Hoppas inte produktionskvaltién på hans videos går ner, för den var otroligt snygg hos Mongoose! :D Verkligen ALLT var toppklass där. Ljud, film, grading, rubbet! Så jag hoppas inte den här lilla videon är ett tecken på vad som komma skall. :p