Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Påminner mig om mellanstadiet (eller var det lågstadiet?) när jag lärde mig cykla "look no hands". Kände mig jättehäftig och hoppades någon skulle se mig.
Total OTfråga, men har lite anknytning till youtube.
Försökt hitta Elise Malmbergs guldlopp på 400m häck på youtube, men ingen framgång. Antingen finns den inte eller så är mina sökskills kass. Nån som vet var man kan se det?
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Dina google skillz suger
>
>
> Edit: jag sökte på "u23 tallinn 400 hurdles" och
> andra träffen var videon.
Vet, mina googleskillz suger silverfiskballe.
Tack. Läste bara om det i den onämnbara tidningen, att hon låg 4 efter sista häcken. Läckert o se, en riktig kämpe, hon låg ännu sämre till efter sista kurvan.
Inte youtube men tjejen kan helt klart cykla/dansa. Som street-BMX fast på hipstercykel. Cykla på bakhjulet baklänges. Jag är kränkt.... men mest impad.
arcamone skrev:
-------------------------------------------------------
> Inte youtube men tjejen kan helt klart
> cykla/dansa. Som street-BMX fast på hipstercykel.
> Cykla på bakhjulet baklänges. Jag är
> kränkt.... men mest impad.
>
> http://m.wimp.com/nicole-frybortova-ems-cup-bike-d
> ancing/
Helt galet det där. Det enda som saknades var ett storet leende under tiden. Cykla baklänges på bakhjulet med cykeln upp-och-ner. Jösses.