Youtube tråden

Youtube tråden
I dessa F1 tiden måste jag ändå säga...äntligen är årets FIA European Hill Climb Championship igång i bergen med galet snabba bilar. 2:05---> är snabba grabbar.

//Källis

Youtube tråden
Såg Red Bull Rampage 2016 tidigare idag, helgalet alltså. Köra Downhill i Utah och göra double-360 och annat kräver lite nerver.

Men nu såg jag en ball video med lite mer normal cykling i samma område, känns som man borde dra dit nångång!

Youtube tråden
Youtube tråden
Som ny här vet jag inte OM denna film visats, den är 3 år så antagligen...

Cyclocross med Criss Akrigg

Jag är själv sugen som fan på en CX och om en vecka eller två blir det nog en och jag fattar att detta är mer reklam än verkliget, men coolt är det och skicklig är han, eller kanske skickligt klippt ;-P

Youtube tråden
cool video! grymt kört! men de flesta CX lär inte hålla länge om man kör sådär va?! :) känns som en lätt HT hade vart ett bättre val om det är sådär man vill köra.

Youtube tråden

Snart är det Olympia och allt det där, känns som att bodybuilding bara blir mer och mer perifer. När den egentliga attraktionen är människor som inte är bodybuilders så blir det lite komiskt.
Men det är fun, det är ett experiment, de tar lite druvsocker och toppar med hallonsaft och ser hur långt de kan pusha kroppen, lite som med cykling. ^^

Youtube tråden

Den här videon exemplifierar på ett bra sätt varför så mycket går så fel.

Bilagor

• ludwig-wittgenstein-quote-what-can-be-said-at-all-can-be-said-clearly.jpg
    ludwig-wittgenstein-quote-what-can-be-said-at-all-can-be-said-clearly.jpg
    103.9 KB · Besök: 74
Senast ändrad:
Youtube tråden
Disclaimer: Lite shameless self promotion här

Jag startade en YT kanal för att göra någonting av all filmmaterial som jag samlar på mig när jag är ute och cyklar. Tanken är att det ska vara allt från spontana turer till tävlingar till cykelresor och en och annan review.
Det är mest mtb som finns is dagsläget och det lär vara så det kommer vara i framtiden också.

Hoppa över till /channel/UCQ3CXE_UDcSy0Ws4oDkcNTw][/MEDIA] HFODT och kolla.

Like, Share, Subscribe om ni gillar filmerna!

Jag lägger till den senaste tillskottet, en video [RR] från Hammarby Hill XC:

Youtube tråden
Lisebergsbanan på cykel. Har försökt föreställa mig hur det kan ha känts för honom att cykla här o kommer fram till "läskigt o alldeles underbart". Det är jag som filmar o ger konstanta instruktioner för att klara banan. Ungefärlig översättning: rumpa rumpa, ner med rumpan. Trampa trampa, öka öka, vi måste uppför backen/hoppet. Rumpa rumpa rumpa. Snabbare snabbare, trampa trampa. Släpp bromsen, öka öka.
Han cyklar på ett hemmabygge av en Scott Voltage 20".
Cyklandet börjar vid min 1:40.

Tillbaka
Topp