Youtube tråden

Youtube tråden
Lite för lite tid i sadeln och lite för mycket tid bakom kameran... 10 bike hacks som jag har använt mig utav! Förhoppningsvis kommer de till nyta nu i vinter när ni ska pyssla om era cyklar!

Youtube tråden
Det här med att vara emellan jobb är ju ren lycka! Man hinner ju cykla när det är sol! Hagakullen i Stockholm levererar relativt torra stigar med, som en person på reddit beskrev det, "hero dirt".

Youtube tråden
milnik sa:
Det här med att vara emellan jobb är ju ren lycka! Man hinner ju cykla när det är sol! Hagakullen i Stockholm levererar relativt torra stigar med, som en person på reddit beskrev det, "hero dirt".
Ser riktigt kul ut. Skoj att ha en backe så nära stan. Hälsade på min vän i sthlm i januari och vi sprang ungefär exakt där du cyklade så det var kul att känna igen sig. Vi hade dock snö upp till knäna.

Youtube tråden
m3lk3r sa:
Ser riktigt kul ut. Skoj att ha en backe så nära stan. Hälsade på min vän i sthlm i januari och vi sprang ungefär exakt där du cyklade så det var kul att känna igen sig. Vi hade dock snö upp till knäna.

Det stället brukar vara rätt kul i snö med :) På cykel kan det vara rätt utmanande i hög fart!

Youtube tråden
Lite blandat trams framåt fredagskvällen, bl.a. en ung Fredrik Lindström och en ung Felix Herngren med flera hjältar från ZTV på det vilda 1990-talet! ?

Edit: Haha, kolla speciellt från ca 5:20 och lite framåt när Felix (Papi Raul) totalflippar ur helt sanslöst! ?

Senast redigerad av en moderator:
Youtube tråden
Hahaha! ? Ja det där var jävlar i min låda nostalgi-humor, för oss halvgamla 60- och 70-talister.

(lite multipla personligheter bara, ingen fara)

Youtube tråden
Örjan Lax sa:
Lite blandat trams framåt fredagskvällen, bl.a. en ung Fredrik Lindström och en ung Felix Herngren med flera hjältar från ZTV på det vilda 1990-talet! ?

Edit: Haha, kolla speciellt från ca 5:20 och lite framåt när Felix (Papi Raul) totalflippar ur helt sanslöst! ?

Va Z tv så dåligt? Saknar det inte.

Youtube tråden
Jimel sa:
Örjan Lax sa:

Va Z tv så dåligt? Saknar det inte.

Hehe, vi har tydligen olika humor och olika värderingar. Jag saknar dem och hela den tiden.

Youtube tråden
Det finns värre ställen att fastna i med cykel än Portugals södra kust...Det här är del 1 av en liten serie därifrån. Del 2 och 3 är från berget Monchique och är en hel del mer DH. Enjoy!

Senast ändrad:
Youtube tråden
Vad är F1 och Indycar mot Fia European Hill Climb Championship 2019 nere i dom europeiska bergen...
Vinnaren hade en snitthastighet på 188 km/h på en 5200 meter lång bana med en snittlutning på 5%.

Här blir det nog lite garagetid...

//Källis

Youtube tråden
Ett till klipp från helgens Fia European Hill Climb Championship 2019 nere i dom europeiska bergen...

2019-05-16_205048.jpg

//Källis

Tillbaka
Topp