Youtube tråden

Youtube tråden
För de som är intresserade av rambyggande och ramgeometri är här en ny video från Henry Wildberry, där han ändrar ett ramset från "low trail" till en mera neutral geo. Tror det är en hel del som gjort samma resa, jag själv t.ex. det finns fördelar och nackdelar med litet försprång men jag lutar nog också åt att lagom är bäst på den här typen av cykel.

Youtube tråden
Tittade den här ikväll med sonen Imponerande körning och berg. Men förstår inte hur Nico kunde krascha vid en manual på Kristin (när vi var där för 1,5 år sen) när man ser honom manuala här. Han är dock klart lite galen ...

Youtube tråden
Tittade den här ikväll med sonen Imponerande körning och berg. Men förstår inte hur Nico kunde krascha vid en manual på Kristin (när vi var där för 1,5 år sen) när man ser honom manuala här. Han är dock klart lite galen ...

Grymt!

Det är väl därför det kallas olycka? Han kanske inte koncentrerar sig så hårt när han kör Kristin? ;)

Youtube tråden
Grymt!

Det är väl därför det kallas olycka? Han kanske inte koncentrerar sig så hårt när han kör Kristin? ;)

Nja, han sade att han provade något nytt: manuala från en tabletop till den andra och det gick fel. Han brott näsan. "Mitt eget fel" sade han med ett leende.

Jag och sonen visste inte att det var Nico Vink vi pratade med. Vi såg mycket senare filmen från resan till Sverige. Det måste vara helt fantastiskt att göra sån resa som barn (och som vuxen också).

Youtube tråden
Nu har youtube stoppat möjligheten att se på deras klipp med webbläsaren Brave utan att logga in (PC). Undrar om det innebär att man då matas med reklam igen.
På tv kan jag inte titta på youtube längre eftersom mängden reklam ökat så infernaliskt i mängd att det känns som om man ser mer reklam än innehåll.

På mobilen fungerar det fortfarande.

Youtube tråden
Nu har youtube stoppat möjligheten att se på deras klipp med webbläsaren Brave utan att logga in (PC). Undrar om det innebär att man då matas med reklam igen.
På tv kan jag inte titta på youtube längre eftersom mängden reklam ökat så infernaliskt i mängd att det känns som om man ser mer reklam än innehåll.

Betala så är problemet löst. Allt är inte gratis här i världen.

Youtube tråden

Peppar, peppar, i Firefox kan jag fortfarande kolla på YT utan reklam med "adblocker".

Tillbaka
Topp