Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha den där känslan av bottenlös fjärdring så har vi de här tjugokilosmagneterna...
Såg inte alls ut som Saarijärvi där jag varit många gånger! ;)
Utan att förstå nästan ett enda ord så var det en bra video
Sätt på undertexter;)Utan att förstå nästan ett enda ord så var det en bra video![]()
Ska aldrig mer tycka att en handgjord titanram är dyr.
Fasen det såg nästan ut som isracing med lutet de hade i kurvorna
Grymt!Tittade den här ikväll med sonen Imponerande körning och berg. Men förstår inte hur Nico kunde krascha vid en manual på Kristin (när vi var där för 1,5 år sen) när man ser honom manuala här. Han är dock klart lite galen ...
Grymt!
Det är väl därför det kallas olycka? Han kanske inte koncentrerar sig så hårt när han kör Kristin? ;)
Betala så är problemet löst. Allt är inte gratis här i världen.Nu har youtube stoppat möjligheten att se på deras klipp med webbläsaren Brave utan att logga in (PC). Undrar om det innebär att man då matas med reklam igen.
På tv kan jag inte titta på youtube längre eftersom mängden reklam ökat så infernaliskt i mängd att det känns som om man ser mer reklam än innehåll.
På mobilen fungerar det fortfarande.
Peppar, peppar, i Firefox kan jag fortfarande kolla på YT utan reklam med "adblocker".Nu har youtube stoppat möjligheten att se på deras klipp med webbläsaren Brave utan att logga in (PC). Undrar om det innebär att man då matas med reklam igen.
På tv kan jag inte titta på youtube längre eftersom mängden reklam ökat så infernaliskt i mängd att det känns som om man ser mer reklam än innehåll.
På mobilen fungerar det fortfarande.
Hmm jag donerar redan till content creators som jag tittar på, känns som att dom pengarna går till "rätt ställe".Betala så är problemet löst. Allt är inte gratis här i världen.