Yxbacken bike park

Yxbacken bike park
Rydell sa:
Vernersson sa:
Rydell sa:

Hann ju inte besöka yxbacken innan jag sabbade årets säsong så jag får ju hoppas på nästa =)

Ojdå vad har hänt ?

Vurpade i Strutsabacken (Huskvarna) för 2 veckor sedan och råkade knäcka loss en bit ben från vänster överarm typ :-/
Något revben gick av också så att nysa är ingen lek just nu *haha*

Ortopeden konstaterade iskallt att frakturer tar 9 veckor att läka, om man sköter sig, sedan viss rehab på det.
DH'n kommer troligen inte att nyttjas vettigt mer denna säsongen *suck*

Hoppas som sagt på nästa =)

Yxbacken bike park
Vernersson sa:
Rydell sa:
Vernersson sa:
Rydell sa:

Hann ju inte besöka yxbacken innan jag sabbade årets säsong så jag får ju hoppas på nästa =)

Ojdå vad har hänt ?

Vurpade i Strutsabacken (Huskvarna) för 2 veckor sedan och råkade knäcka loss en bit ben från vänster överarm typ :-/
Något revben gick av också så att nysa är ingen lek just nu *haha*

Ortopeden konstaterade iskallt att frakturer tar 9 veckor att läka, om man sköter sig, sedan viss rehab på det.
DH'n kommer troligen inte att nyttjas vettigt mer denna säsongen *suck*

Hoppas som sagt på nästa =)

Inte kul hoppas allt läker som det ska.

Yxbacken bike park
Synd man skruvat ner hojen, hade varit kul att ta premiäråket hos er nu i helgen. Ser fram mot nästa år med de nya lederna.

Yxbacken bike park
K sa:
Ryktas om en XC slinga till iår, någon som vet Om det stämmer?

Kommunen har "beställt" en permanent XC-bana i Jursla. Kolmården MTB är med i projektet. Vet inte exakt sträckning men den kommer gå förbi Lillsjöstugan.

För övrigt så är det säsongspremiär i Yxbacken den 8 juli kl 10.00.
19264698_1401078916653833_3818085303800718799_o.jpg

Yxbacken bike park
Vet inte mer än det som stod på facebookgruppen MTB Norrköping....... Stod inte när banan skulle vara klar men den skall märkas upp på samma sätt som i Vrinnevi. Banan skulle bli längre än Vrinnevibanan.

Tillbaka
Topp