Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Hur i hela friden kan det fungera bra? Kanon att det gör det isåfall Antar att bakväxeln begränsar antalet "klick", inte reglaget.
Synd att jag precis har köpt en sunrace mx3 11-40 :)
Luthman Photography sa:Bakväxeln har inga klick, den har ju bara ändlägen sen bestämmer reglaget var den ska "stanna".
NLC sa:Luthman Photography sa:Bakväxeln har inga klick, den har ju bara ändlägen sen bestämmer reglaget var den ska "stanna".
Men reglagets vajerdrag och växelns utväxling måste matcha kassettens cog pitch.
NickPick sa:I platta Sverige blir det ju ingen revolution med 11delat så jag kör på tills iaf lagret med slitdelar är slut.
Absolut, men så stark är inte jag!NLC sa:NickPick sa:I platta Sverige blir det ju ingen revolution med 11delat så jag kör på tills iaf lagret med slitdelar är slut.
Eeeh, nog för att det inte vimlar av stora berg och klättringar men i skogen finns ju även en kortare och branta backar där en 40T bak kan komma till nytta. Eller så kan man se det att man inte behöver kompromissa lika mycket med toppfarten.