Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
8:00 funkar bra för migGivet att många verkar behöva avvika, kanske starten kan gå 08:00 som sist? ;-)
@uandt vilken mäktig elektrolytburk! Klar man vill köra horse power!!! Det är ju det jag saknat i mina häxblandningar.
Hoppas du kommer med, du måste ju ändå stå och dela ut stämpelkort!Så, banan är bytt på riktigt nu. Glömde visst att spara sist. ?
Starttiden är ändrad till 8:00
Nu är det oklart om jag kan delta istället.
Ändrade ledare till @bigmollo så får vi se om jag kommer eller dyker upp senare..
Va, har Zwift inte stöd för stämpelkortsutdelande bottar?Hoppas du kommer med, du måste ju ändå stå och dela ut stämpelkort!
Helt galet!Va, har Zwift inte stöd för stämpelkortsutdelande bottar?
Nu när jag är ledare så kan det bli vilken bana som helst. Vi får se var vi hamnar. :D
Trevligt att kunna "kliva av" när man vill och vara i hemmets trygga vrå.Det är ju en sak som är så bra med dessa Zwift-randos, förutom att man får ett gäng mil i benen så kan man testa saker helt riskfritt. Om det skiter sig helt, så står man inte ensam långt ute i någon skog och måste ta sig hem. Det är bara att kliva av cykeln och hoppa in i duschen.
Starttiden är ändrad till 08:00eller vilken starttid =P
Är det bara ett varv? Det står = 33,4 km i min Companion app inte 200 km...Nu är både starttiden och banan ändrad. Vi kör Frankrike igen. Start 08:00
Är det bara ett varv? Det står = 33,4 km i min Companion app inte 200 km...
Skumt, fixar snart.Är det bara ett varv? Det står = 33,4 km i min Companion app inte 200 km...
Jag vet vet inte. Kanske. Det är 30 minuters late join.Om man hoppar in sent, hamnar man med "gruppen" då?
Gillar din mamma inte zwiftande?Jag kan tyvärr inte nästa helg, då ska jag åka och hälsa på min lilla mamma ?
Vi var ju ett litet järngäng där sista 60 km. Jag kallade oss powertrio, andra (eftersom vi kom sist) hade kanske sagt något annat. Hade flostons mamma velat köra med oss nästa helg hade han sagt det. Det lämnar en plats öppen för dig @GoranS . Nu har du chansen att vare en av de bästa bland de sämsta!Gillar din mamma inte zwiftande?
Vi var ju ett litet järngäng där sista 60 km. Jag kallade oss powertrio, andra (eftersom vi kom sist) hade kanske sagt något annat. Hade flostons mamma velat köra med oss nästa helg hade han sagt det. Det lämnar en plats öppen för dig @GoranS . Nu har du chansen att vare en av de bästa bland de sämsta!