[Zwift] Fettisdagen uppvärmning
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara att köra dom i mixern och dricka som sportdryck!
?Kan man gå och kolla på dig live?
Så, kolhydratladdar!
Övervåld, undrar hur moderatorn hanterar detta...
Jag är helt fel att svara, trollade bort mig själv sist. Det går alltid att rulla färdigt iaf om man har pannben?happ med fyra mil kvar kraschar zwift...nu kan jag inte rejoina???
Då var det vi som höll ihop på slutet. Jag var lagom kokt på slutet. Kul!Jag gjorde ett försök att hänga på vad jag uppfattade som en lagomt snabb mellautbrytargrupp, men det visade sig bara leda till ensamcykling och att jag halvvägs kände att jag hade gått på lite för hårt. Det där med pacing är inte min grej..
.. så jag tänkte att jag tar min massäck, trampar lite sakta tills klungan är i kapp och seglar i mål lite lugnt med dem.
Visar sig dock att klungan sysslade med backspurtar, så den drömmen gick i stöpet. Men jag kom i mål, och kul var det :-)

Han körde med evo CC vad det verkar..Jag fick vika mig. Efter första timman började det kännas i vänstra benet/vadmuskeln som strulat mycket på sistone. Sista 60 min var outhärdliga. Gör alldeles för ont för att fortsätta.
Så mycket energi jag laddat upp med... Blir bra många + kalorier på kontot idag ?
Ska inte gömma under stolen att cykla utan Sörman var inte roligt. Var är du?
Dunderkul förra helgen och nu känns det som solskenet försvann när Sörman valde att göra annat. Hoppas på en comeback
Ha ha! Jag trodde att det var din Zwiftmat först. Inte konstigt att du hade problem att få i dig energi tänkte jag. ?
2x Spicy Buldak Noodle stirfry är perfekt!
Tänkte att jag inte bara kör chiliolja under ungen som @glitch ,utan smörjer hela systemet också!
Visst! Min tanke också! Det jag kompletterade med:mmm chiliolja....jösses vad det fanns potential i din matkasse! Blev sjukt sugen på grisstarkt asiatiskt nu med krispiga fiberrika grönsaker för att riktigt chocka igång tarmsystemet efter att det passerat någon form av sockersörja de sista timmarna.
Visst! Min tanke också! Det jag kompletterade med:
Ägg,vitlök fermenterad i honung, ingefära och edemame bönor, krydda med valfritt extra lull, det blev hoisin och oyster, citron och sesamolja, färsk koriander, Gochugaru och crispy chili in oil.
#matblogg
Visa bilaga 680174
#foreverbuttphotos
Är det Sram AXS trådlösa blippar? Vad är det för fästen? Jag håller på att experimentera var jag ska ha mina, men med medföljande hållare hittar jag inget riktigt bra.
leapcomponents.com
Om ngn mer är ute efter såna, hojta så kanske vi kan sambeställa om det är lönt?![]()
Sram Wireless Blips 45 degree TT Mounts Leap Components
Wireless Blips TT mount. The ultimate upgrade for your Sram AXS time trail setup. Comes complete with upgrade buttons and installation tools.leapcomponents.com
Om ngn mer är ute efter såna, hojta så kanske vi kan sambeställa om det är lönt?
Mähhhh![]()
Sram Wireless Blips 45 degree TT Mounts Leap Components
Wireless Blips TT mount. The ultimate upgrade for your Sram AXS time trail setup. Comes complete with upgrade buttons and installation tools.leapcomponents.com