[Zwift] Fettisdagen uppvärmning

Bara att köra dom i mixern och dricka som sportdryck!

Så, kolhydratladdar!

1707509155191.png

1707509187985.png

1707509206654.png

1707509260578.png

1707509281055.png

Jag fick vika mig. Efter första timman började det kännas i vänstra benet/vadmuskeln som strulat mycket på sistone. Sista 60 min var outhärdliga. Gör alldeles för ont för att fortsätta.

Så mycket energi jag laddat upp med... Blir bra många + kalorier på kontot idag ?

Ska inte gömma under stolen att cykla utan Sörman var inte roligt. Var är du?
Dunderkul förra helgen och nu känns det som solskenet försvann när Sörman valde att göra annat. Hoppas på en comeback

Jag gjorde ett försök att hänga på vad jag uppfattade som en lagomt snabb mellautbrytargrupp, men det visade sig bara leda till ensamcykling och att jag halvvägs kände att jag hade gått på lite för hårt. Det där med pacing är inte min grej..

.. så jag tänkte att jag tar min massäck, trampar lite sakta tills klungan är i kapp och seglar i mål lite lugnt med dem.

Visar sig dock att klungan sysslade med backspurtar, så den drömmen gick i stöpet. Men jag kom i mål, och kul var det :-)

Jag gjorde ett försök att hänga på vad jag uppfattade som en lagomt snabb mellautbrytargrupp, men det visade sig bara leda till ensamcykling och att jag halvvägs kände att jag hade gått på lite för hårt. Det där med pacing är inte min grej..

.. så jag tänkte att jag tar min massäck, trampar lite sakta tills klungan är i kapp och seglar i mål lite lugnt med dem.

Visar sig dock att klungan sysslade med backspurtar, så den drömmen gick i stöpet. Men jag kom i mål, och kul var det :-)
Då var det vi som höll ihop på slutet. Jag var lagom kokt på slutet. Kul!

Bilden sammanfattar mina känslor för Zwift när appen kraschade efter 16 mil ganska bra. Sen gick det så klart inte att rejoina efter omstart och heller inte välja samma bana så jag fick gneta runt de sista milen på random annan bana som inte var i närheten så kul.

Men nu är Zwiftoskulden i alla fall tagen ?
Tack för denna gång!
IMG_20240210_144640.jpg

Obs! det är snytpapper! även om det var riktigt läckra gubbar längs banan?❤️

Jag fick vika mig. Efter första timman började det kännas i vänstra benet/vadmuskeln som strulat mycket på sistone. Sista 60 min var outhärdliga. Gör alldeles för ont för att fortsätta.

Så mycket energi jag laddat upp med... Blir bra många + kalorier på kontot idag ?

Ska inte gömma under stolen att cykla utan Sörman var inte roligt. Var är du?
Dunderkul förra helgen och nu känns det som solskenet försvann när Sörman valde att göra annat. Hoppas på en comeback
Han körde med evo CC vad det verkar..

2x Spicy Buldak Noodle stirfry är perfekt!
Tänkte att jag inte bara kör chiliolja under ungen som @glitch ,utan smörjer hela systemet också!

mmm chiliolja....jösses vad det fanns potential i din matkasse! Blev sjukt sugen på grisstarkt asiatiskt nu med krispiga fiberrika grönsaker för att riktigt chocka igång tarmsystemet efter att det passerat någon form av sockersörja de sista timmarna.

Banan var trevlig men jag är både fet och vek så slakmotan dödade både ben och psyke idag.
Klev av vid 100km men laddar om till nästa helg.

Hur funkar det när det inte är en rundbana?
Har bara kört rundbanor på längre grouprides
hoppar man automatiskt till starten på banan efter varje "målgång"?

mmm chiliolja....jösses vad det fanns potential i din matkasse! Blev sjukt sugen på grisstarkt asiatiskt nu med krispiga fiberrika grönsaker för att riktigt chocka igång tarmsystemet efter att det passerat någon form av sockersörja de sista timmarna.
Visst! Min tanke också! Det jag kompletterade med:
Ägg,vitlök fermenterad i honung, ingefära och edemame bönor, krydda med valfritt extra lull, det blev hoisin och oyster, citron och sesamolja, färsk koriander, Gochugaru och crispy chili in oil.
#matblogg

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp