[Zwift] Fettisdagen uppvärmning

Randonneur_Stockholm

Aktiv medlem
Lite mer kuperad bana inför den stora semmelfesten, så man kan äta med gott samvete!

Start 8:00 10/2
200km
Alla är välkomna!

Jag tror jag är anmäld? hur ser man det? Installerade zwift igår, har aldrig använt det innan så det skulle nog bli zwiftpremiär så får man se hur länge man pallar haha.

Jag tror jag är anmäld? hur ser man det? Installerade zwift igår, har aldrig använt det innan så det skulle nog bli zwiftpremiär så får man se hur länge man pallar haha.
du måste ha zwiftcompanion appen på mobilen så ser du vilka event du är anmäld till. Hamnar på första sidan i app o står typ "your event starts in xxx" o så kan du se övriga anmälda osv.

Tolkar det som jag är anmäld?
Men är det verkligen om två dagar?
Screenshot_2024-02-07-11-02-28-482_com.zwift.android.prod.jpg

Hmmm, Road to Ruins, är inte den halvseg med grus och skit som att inte 20 mil vore en nog utmaning. ? ?

Man tjänar tydligen ca 40 sek per varv genom att byta cykel en gång / varv. :unsure:

Visa bilaga 679752

hehe
Körde något runt vulkanen igår och då var det mycket grusvägar. Fyfan vad det var halvsegt. Kändes som att cykla i sirap så nog har de gjort det verklighetstroget men fruktansvärt segt och tråkigt! Grus på zwift är ingen höjdare, det är verkligen sirap. Gubben går knappt framåt även om du trycker 250 watt

Där har jag ingen konkurrens?
Jag siktar på att utmana. I över en episk förkylningssvit i backspegeln så kommer jag även köra på klassiska kardinalfel som att testa en ny sadel, för att inte prata om att det kan mycket väl bli första gången jag överhuvudtaget testar zwift.
Blev matt av bara installationsprocessen, är man vad vid att stirra på staplar blir det lätt overload med alla glada färger och lekfulla element?

Jag siktar på att utmana. I över en episk förkylningssvit i backspegeln så kommer jag även köra på klassiska kardinalfel som att testa en ny sadel, för att inte prata om att det kan mycket väl bli första gången jag överhuvudtaget testar zwift.
Blev matt av bara installationsprocessen, är man vad vid att stirra på staplar blir det lätt overload med alla glada färger och lekfulla element?
Du känner jag dig inte som en bror trots att vi cyklat ihop men om jag kommer ihåg ditt namn rätt så är du anmäld 2 ggr, du är nog mkt starkare än jag?.
Jag satsar på 2 timmar, 1 ggn??

Du känner jag dig inte som en bror trots att vi cyklat ihop men om jag kommer ihåg ditt namn rätt så är du anmäld 2 ggr, du är nog mkt starkare än jag?.
Jag satsar på 2 timmar, 1 ggn??

Haha alltså en av två ska bort - fick en referrallmånad av en snäll herre, men trångsynta Zwift ville inte ge den eftersom jag för en evighet sen reggat ett konto som aldrig användes och erbjudandet gäller bara nya konton.
Dividerade med kundtjänst en stund för jag är allergisk mot sånt och tycker de bara kunde gett mig en rabattkod men men, fick snällt deleta gamla kontot och skulle regga om det igen enligt kundtjänts inrådan...så klart funkade inte det eftersom deras konto-delete är fördröjd så det blev nytt konto med annan mailadress.

Men nu till nåt viktigare, hur många semlor ska man köpa?

Haha alltså en av två ska bort - fick en referrallmånad av en snäll herre, men trångsynta Zwift ville inte ge den eftersom jag för en evighet sen reggat ett konto som aldrig användes och erbjudandet gäller bara nya konton.
Dividerade med kundtjänst en stund för jag är allergisk mot sånt och tycker de bara kunde gett mig en rabattkod men men, fick snällt deleta gamla kontot och skulle regga om det igen enligt kundtjänts inrådan...så klart funkade inte det eftersom deras konto-delete är fördröjd så det blev nytt konto med annan mailadress.

Men nu till nåt viktigare, hur många semlor ska man köpa?

Hur många semlor får du ner i ryggfickorna?

Jag funderar också på hur mycket jag ska dopa mig. Och hur.
Kan man få i sig en hetvägg när man sitter och pumpar watt, eller är det enklare att vara formrebell och ta en semmelwrap?

Ska ladda upp med gifflar denna gång. Inte kör såna här långrundor sedan förra sommaren så muskelminnet är lite svagt vad som är bra färdkost :ROFLMAO: Men cola och gifflar vet jag fungerar varje gång.

Triangelsmörgåsar var klockrent, lätt att skölja ned också

Ska ladda upp med gifflar denna gång. Inte kör såna här långrundor sedan förra sommaren så muskelminnet är lite svagt vad som är bra färdkost :ROFLMAO: Men cola och gifflar vet jag fungerar varje gång.

Triangelsmörgåsar var klockrent, lätt att skölja ned också

Och på 20 mil hinner colan bli så där lagom avslagen också =P

När jag har försökt att kolla i Companion i förmiddags så har det bara laddat 2 deltagare och sen larmat "nätverksfel" , nu är det dock som vanligt.
Nån som vet om det hade påverkat själva eventet om det hängt kvar?

När jag har försökt att kolla i Companion i förmiddags så har det bara laddat 2 deltagare och sen larmat "nätverksfel" , nu är det dock som vanligt.
Jag hade samma problem igår kväll, så det var säkert(?) något ofarligt generalknas hos zwift.

(Bara 10 anmälda nu dock, men antar att det är naturligt bortfall)

Tillbaka
Topp