[Zwift] Tour de Ötzi

[Zwift] Tour de Ötzi
Det fina vädret höll i sig men behövde kliva av för att ta över cirkusdjuren (barnen) från frun så efter 15 mil, 4h 20 med 205w average klev jag av vid nästa sista stämplingen i pannrummet.

Peppar peppar så blev det inga fler dropouts förutom precis vid starten. Nya firmwaren till Victoryn är klart bättre men det är en del buggar kvar så tyskarna lär svettas en del när man läser vissa av trådarna på amerikanska / australiensiska forum. Det hotas med det ena och det andra😂

Sockernetto🍯:
- 5 gamla klibbiga turkisk peppar
- 200g sportdryck
- 1 toscabulle
- 2 skärvor mandelmassa
- 1 Umara u-bar med 30 g kolisar
- 1 hörn på en 5 år gammal Clif bar
- 1 Umara U salttablett
- 1 200mg koffeintablett
- vatten

Gissar nånstans runt 80-85g cho/timme.

Nu blir det gött med lite salt till lunchen. Fortsatt god tur därute i Watopia!

[Zwift] Tour de Ötzi
IMG_0268.jpeg
Vilken jäkla grej, tack alla som var med. Jag kroknade rejält sista timmen och fick verkligen kämpa i mål. Tittar man i papperskorgen efter en förmiddag framför datorn så man man ju få för sig att det har varit andra aktiviteter, men ni kan vara lugna det är snytpapper.

"Sockerkonto"
3 flaskor saft
3 alkoholfira öl
0,5l cola
3 bananer
5 clementiner
1 påse Zoo
2 Snickers
5-6 kanelgifflar

[Zwift] Tour de Ötzi
Visa bilaga 747101Vilken jäkla grej, tack alla som var med. Jag kroknade rejält sista timmen och fick verkligen kämpa i mål. Tittar man i papperskorgen efter en förmiddag framför datorn så man man ju få för sig att det har varit andra aktiviteter, men ni kan vara lugna det är snytpapper.

"Sockerkonto"
3 flaskor saft
3 alkoholfira öl
0,5l cola
3 bananer
5 clementiner
1 påse Zoo
2 Snickers
5-6 kanelgifflar
Man undrar ju om ens tandstatus försämras av för mycket cykling

[Zwift] Tour de Ötzi
Man undrar ju om ens tandstatus försämras av för mycket cykling

Inte av cyklingen men av 🍫, lyssnade på en ultralöpningspod med en tandläkare som gäst, hon rekommenderade att alltid skölja med vanligt vatten direkt efter man tagit en gel eller dylikt, respektive efter några klunkar sportdryck, ta en klunk rent vatten och "spola" med respektive ta ett tuggummi emellanåt.

Tillbaka
Topp