glitch
Aktiv medlem
[Zwift] Tour de Ötzi
minns inte
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Littlemollo?Det där var superskoj! Tack alla som var med. Det visade sig nu att familjen hade duschat slut allt varmvatten, eller så har varmvattenberedaren gått sönder. Perfekt avslutning![]()
Det där var superskoj! Tack alla som var med. Det visade sig nu att familjen hade duschat slut allt varmvatten, eller så har varmvattenberedaren gått sönder. Perfekt avslutning![]()
Man undrar ju om ens tandstatus försämras av för mycket cyklingVisa bilaga 747101Vilken jäkla grej, tack alla som var med. Jag kroknade rejält sista timmen och fick verkligen kämpa i mål. Tittar man i papperskorgen efter en förmiddag framför datorn så man man ju få för sig att det har varit andra aktiviteter, men ni kan vara lugna det är snytpapper.
"Sockerkonto"
3 flaskor saft
3 alkoholfira öl
0,5l cola
3 bananer
5 clementiner
1 påse Zoo
2 Snickers
5-6 kanelgifflar
Jag tänker att dom flesta av oss är så gamla så man inte har så mycket karies längre. Jag har faktiskt aldrig haft hål i tänderna.Man undrar ju om ens tandstatus försämras av för mycket cykling
Man undrar ju om ens tandstatus försämras av för mycket cykling
Det är ju att nöta volym som gäller så allt som tar längre än 2 h ungefärÄr det någon som kan dela med sig av favoritpass i Zwift för rando-träning?
Jag gillar SST passen. Då ligger du en längre tid atrax under tröskel. Det finns short, medium och long. Short och medium räcker gott och väl.Är det någon som kan dela med sig av favoritpass i Zwift för rando-träning?
Hur ofta kör du pass liknande det idag under vintern?Jag gillar SST passen. Då ligger du en längre tid atrax under tröskel. Det finns short, medium och long. Short och medium räcker gott och väl.
De tar ju ganska lång tid så det kan bli 1-2 gånger i månaden. Man vill ju inte bränna ut sig innan våren kommerHur ofta kör du pass liknande det idag under vintern?
67/60 = 300? Ditt enda inlägg med något mystiskt förslag på Jäger i Strängnäs gör väl att Skäms-utropet känns lite blekt.Varför har den här tråden 300 ggr fler inlägg en den ensamme hjälten som kör på riktigt ?? Skäms !!
Inte heller i Mälarnytt!Sven som cyklar ötzin utomhus näms inte i pendlartråden heller?
SKANDAL!!!Inte heller i Mälarnytt!