KÖP & SÄLJ
-
-
Grym gravel
Säljes i Kronoberg -
Cube Hyde
Säljes i Jönköping -
Vision Team 30 - Aluminiumhjul för fälgbroms
Säljes i Göteborg -
Gravel Argon 18 Dark Matter M Inferno Red
Säljes i Älvsborg
Forum
-
Visa din Miyata!
Senaste: LWB / Svar: 21821 -
[OT] HiFi, vad skall jag tjöpa (spannet är brett)
Senaste: Dan C / Svar: 2406 -
Ny racer? Funderingar...
Senaste: miyatafarfar / Svar: 5 -
Jag vill låna verktyg-tråden...
Senaste: GoranS / Svar: 769 -
Garmin connect imponerar inte
Senaste: SIE / Svar: 2118
tobiasbjorkgren 2026-06-17
Vi har laddat upp ännu mer bilder nu ifall ni inte såg er själva redan.
derek.chen 2026-06-16
I never expected to have a pic of mine during this competition, thank you so much for doing this !!!! many many thanks! 836256
fd.Elhojtok 2026-06-15
Ingen skugga över Mikael Fotograf naturligtvis. Förra året blev det bra bilder!! Förmodligen nån bil ivägen i år 😭 836098
Mikael Fotograf 2026-06-15
Då har du haft otur...jag satt där då och knäppte bilder! Hoppas det kommer upp lite mer senare!
fd.Elhojtok 2026-06-15
Klockad i Karlsborg på 13:35.. så 13:39 och framåt skulle jag säga. Jag har kollat fram till 13:51 eller så.
Mikael Fotograf 2026-06-15
Kan vara så att inte alla bilder är uppe! När passerade du ungefär fotoplatsen?
fd.Elhojtok 2026-06-15
Trist, jag fastnade inte på bild. ☹️
fhloston 2026-06-15
Tack, jag hittade mina två kollegor som gnetade runt sjön!
penoo 2026-06-15
Kul att ni är på plats o fotar!
Mikael Fotograf 2026-06-14
Tack alla ni som hejade och ropade på mig i Karlsborg! Det hjälpte mig att gneta på i 16 timmar!