Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mm kanske mer korrekt42Hz sa:perzzon sa:Låter som typiskt adblock beteende?geologen sa:Varje gång sidan laddas tar det en halvsekund till sekund innan allt hoppar upp ungefär en tredjedels sida. Skitirriterande att inte kunna klicka direkt. Det kanske låter kort, men eftersom jag laddar om sidan så ofta blir det många minuter som bara går åt till att vänta på det där onödiga hoppet.
Typiskt överbelastad reklambannerserverbeteende?
slimm sa:Får inte nåt färgtema att fastna...
Hoppar tillbaks till default hela tiden.
Chrome/Win7
Källis sa:Jag gillar verkligen uppfräschningen av sidan och möjligheten att ladda upp större bilder, bra jobbat happy!
Det enda jag stött på som jag inte gillar är är att jag inte kan välja "mobilversionen" på plattan(Google Nexus 10 / Chorme) som nu kör/väljer desktop-versionens layout vilket gör texten liten och svårläst.
//Källis
Luthman Photography sa:Källis sa:Jag gillar verkligen uppfräschningen av sidan och möjligheten att ladda upp större bilder, bra jobbat happy!
Det enda jag stött på som jag inte gillar är är att jag inte kan välja "mobilversionen" på plattan(Google Nexus 10 / Chorme) som nu kör/väljer desktop-versionens layout vilket gör texten liten och svårläst.
//Källis
Det finns ingen mobilversion. Siten är responsiv.
Källis sa:Jag vet, jag menade att jag vill kunna få mobilversionen layout i plattan för som nu med högupplöst platta blir det väldigt svårläst.
//Källis
perzzon sa:Mm kanske mer korrekt42Hz sa:Typiskt överbelastad reklambannerserverbeteende?
JohanA sa:Forumlistan är nu uppdaterad:
- mindre ny-ikoner
- rubrikerna i linje
marr sa:Någon plan för det här?
Hoppandet pga. Menyn däruppe är helt sjukt.
Gick till nyaste inlägg, men hamnar klart under.
pbeijer sa:JohanA sa:Forumlistan är nu uppdaterad:
- mindre ny-ikoner
- rubrikerna i linje
Bra att rubrikerna är i linje, gillar dock inte att rubrikerna får ännu mer luft till vänster när det inte finns ny-flaggor.
Märkte ingen skillnad på storleken på ny-ikonon, fortfarande för stor och störande. Går det inte lägga nyflaggan till vänster om datumet under kolumnen senaste inlägg istället, så den inte stör så mycket?
JohanA sa:Lite ändringar vid varje foruminlägg
JohanA sa:Lite ändringar vid varje foruminlägg
Rattnalle sa:pbeijer sa:JohanA sa:Forumlistan är nu uppdaterad:
- mindre ny-ikoner
- rubrikerna i linje
Bra att rubrikerna är i linje, gillar dock inte att rubrikerna får ännu mer luft till vänster när det inte finns ny-flaggor.
Märkte ingen skillnad på storleken på ny-ikonon, fortfarande för stor och störande. Går det inte lägga nyflaggan till vänster om datumet under kolumnen senaste inlägg istället, så den inte stör så mycket?
Så som det ser ut på mobilen menar du?
AddeN sa:Snälla, ta bort de galna [NY]-knapparna! Det är det ända man ser.
Är du inloggad?zodah sa:Ny-knappen saknas för mig i mobilen. Safari IOS senaste ver. Änen i Chrome på iphone
pbeijer sa:Hade varit bra med en linje mellan inläggen för bättre läsbarhet.
JohanA sa:Är du inloggad?zodah sa:Ny-knappen saknas för mig i mobilen. Safari IOS senaste ver. Änen i Chrome på iphone
pbeijer sa:Rattnalle sa:pbeijer sa:JohanA sa:Forumlistan är nu uppdaterad:
- mindre ny-ikoner
- rubrikerna i linje
Så som det ser ut på mobilen menar du?
Tänkte så här,
zodah sa:AddeN sa:Snälla, ta bort de galna [NY]-knapparna! Det är det ända man ser.
Inte ta bort, men ändra färg kanske? Gråa kan de vara, de är superdominanta just nu.
Rattnalle sa:zodah sa:AddeN sa:Snälla, ta bort de galna [NY]-knapparna! Det är det ända man ser.
Inte ta bort, men ändra färg kanske? Gråa kan de vara, de är superdominanta just nu.
De syntes ju ganska tydligt i gamla designen också.. Det är väl lite poängen.
pbeijer sa:Hade varit bra med en linje mellan inläggen för bättre läsbarhet.
Lyckades du ta skärmdumpen innan annonsen laddades in? När det inte finns någon annons så ska utrymmet förminskas ner. Vilken webbläsare och version använder du?H. sa:Detta skapar mycket störande scrollning varje gång man går till inläggslistan. Antar att det egentligen är en annons där men det gör ingen skillnad på störigheten att behöva scrolla bort en hel skärmsida för att se inläggen.
+142Hz sa:HappyMTB är död... Länge leve HappyMTB!!!