Velomann styre från min Bianchi cykel
320:- Säljes: Crankbrothers Mallet E
Har ett par Crankbrothers Mallet E liggandes som inte kommer användas.
Text tagen från MTBStore:
"Grym pedal för stökig stigcykling, enduro och downhill. Clipet har bra float vilket i kombination med den stora plattformen gör att känslan blir den utav att göra med plattpedal fast än att du sitter fast. Det bästa av två världar helt enkelt. Ta kontroll över cykeln med Mallet E. 419g gör den till den lättaste i Malletserien. Trampdynan är lätt konkav för bra grepp utför. 6 justerbara pins ger maximalt med grepp."
Kan skickas om köparen står för frakten.
Finns även att hämta i Isaberg mellan 24-27/6
Väl mött.
Fakta
Pris: 500 KrLän: Skaraborg
Plats: Falköping
Publicerad: 3 dagar sedan
Kontakta annonsör
För att kontakta annonsören behöver du logga in.Är du inte medlem ännu? Skapa ett konto på några sekunder och kom igång direkt.
Lägg upp din annons snabbt och gratis på Happyride.se.
Relaterade annonser
-
-
Thomson Masterpiece 30,9x350700:- -
Zipp Sl145 Sprint stam600:- -
Ultegra bromsok BR-R8170100:- -
BOSCH Gen 4 38T drev99:- -
Styre specialized400:- -
Styrstammar150:- -
Framdrev velodrom-/fixie300:- -
Sram GX eagle750:- -
Sadelstolpar100:- -
Sram drev 40t600:- -
SRAM Pressfit 30, 46 hylsa 68-92mm Shell100:-