KÖP & SÄLJ
-
-
DT Swiss ER 1400 - 240 Nav 28"/700C (HG-L+XDR)
Säljes i Västmanland -
Haro bmx
Säljes i Västmanland -
Continental dubnital
Säljes i Stockholm -
Ny Sram XX1 kedja
Säljes i Skåne
Forum
-
Fairlight Faran/Strael/Secan
Senaste: desmo / Svar: 930 -
Förvaring under vattenflaskan (istället för sadelväska)
Senaste: nordtrek / Svar: 19 -
Röd pickup som sotar cyklister
Senaste: miyatafarfar / Svar: 11 -
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Senaste: 42Hz / Svar: 23551 -
Produktidé: Ventilation för vanliga ryggsäckar – skulle du använda det?
Senaste: Earlslick / Svar: 23
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.