KÖP & SÄLJ
-
-
SRAM kassette T-Type 1275 - 10-52
Säljes i Göteborg -
Minoura Magturbo Ergo - Trainer
Säljes i Stockholm -
Ramset Trek Supercaliber SLR Gen 2
Köpes i Östergötland -
fixie-hjul
Köpes i Stockholm
Forum
-
Vi som cyklar fatbike året om
Senaste: Jormvngandr / Svar: 65 -
[OT] Dagens fönsterbild (OBS! Regler i första inlägget)
Senaste: Dino74 / Svar: 791 -
[Kalender] Södertälje 1000 PBP testet
Senaste: StaffanB88 / Svar: 19 -
The Gravel tråd
Senaste: Rompa / Svar: 5814 -
[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Senaste: Randobakis / Svar: 14
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.